Universite son sınıfım ve okuduğum yerdeki biriyle 2 yıllık sevgiliyiz. okulun sonu geldiği için iliskimizde gelecek kaygisi basla?

İkimizde kendi menfaatlerimiz yüzünden (benim iş olanağı ve onunda ailesel durumlar) yuzunden evlilik zamani geldiginde kendi şehirlerimizde yaşamak istiyoruz. İkimizde geri adim atmiyoruz ve evlilik vakti geldiğinde yan2 3 yil sonra bu sorunla karşılaşmaktansa şuanda konuşup ilişkinin gidişatina yön verilmesini dile getirdim bu da aramizda tartışmaya sebep oldu. Sizce 2 3 yil daha uzaktan idare edip evlilik zamani mi bu konuyu tartışıp ayrilmak daha mi mantikli (ikimizde fikirlerimizden geri adim atmadigimiz için) yoksa daha cok baglanmadan şuanda biseyleri bitirmek mi daha iyi

Universite son sınıfım ve okuduğum yerdeki biriyle 2 yıllık sevgiliyiz. okulun sonu geldiği için iliskimizde gelecek kaygisi basla?
Cevapla