Sevgilim üniversiteye gidiyor ben mezuna kalmayı düşünüyorum bu ilişki yürür mü?

O ea cı 62 bin yaptı ben sayısalcıyım 138 bin yaptım. O kesin gideceğini söyledi ama ben gitmek istemiyorum. Gelecek seneyi düşündüğüm zaman bu ilişki sıralamama kötü yönden etki eder mi diye düşünüyorum. Aranızda yürütebilen var mı? Ayrılma konusunda hiç becerikli bir insan değilim ve 2 yıllık bir ilişki. Eğer ayrılcaksak onun beni terk etmesi lazım ki ancak bu şekilde olabiliyo.

Sevgilim üniversiteye gidiyor ben mezuna kalmayı düşünüyorum bu ilişki yürür mü?
Cevapla