Üniversite öğrencisiyim hocama çok aşığım çok seviyorum onu gülüşü bakışı sesi gözleri onu gördüğümde sanki için aydınlanıyor yüzüme güneş doğuyor çok yakışıklı çekici gözleri renkli onun gözlerine bakarken kayboluyorum onunla konuşurken heyecanlanıyorum onu uzun süre görmediğim zaman özlüyorum kendisi komik biraz neşeli biraz ciddi ve katı ama iyi kalpli benle konuşurken gözleri hafif gülüyor ve gülünce gözleri kisiliyor çok seviyorum onu aramız iyi bana derste Sınav da yardımcı da oluyo ama dönem sonunda gidicek ve bir daha göremicem onu sonsuza kadar peki o zaman napicam en azından derslerde onu görüyordum mutlu oluyodum ama onu artık hicbizaman göremicem napicam nasıl unutucam aklımdan çıkarıcam ve bir düşüncem var ona masumane bir mektup yazmak istiyorum duygularımı paylaşıcak ona itiraf edicek bir mektum o mektupta içimi dokucem en azından bilsin haberi olsun zaten dönem sonunda beni bir daha goremicekk sizce mektupu yazıp versem mi
Güncellemeler
Üniversite hocama çok aşığım sizce mektupu versem mi ve nasıl unuturum nolur bi okuyun soruyu?
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar lütfen yorumlarınızı bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aşk o aşk varya güzel evet ama o kişi seni kullanır tek taraflı aşk
Öncelikle yorumun için teşekkür ederim peki mektup verme diyorsan eğer en azından şöyle bir soru sorsam ona "hocam merhabalar size bir soru sormak istiyorum öncelikle bu soruyu yanlış anlamayın bir anket sorusu gibi düşünün ve öncelikle bu kişi ben değilim sizi abim gibi görüyorum, ve varsayım üzerinden konuşuyorum diyelim ki biri size karşı bazı duygular besliyor hani anlarsınız ya bazı duygular işte ve size bu kişi duygularını açık dille ifade ediyor itirafta bulunuyor size bir mektup yazıyor, sizin bu kişiye karşi nasıl bir tepki verirdiniz tepkiniz ne olurdu cevabınız ne olurdu, onun duygularıyla oynar mıydınız, onu rezil eder miydiniz, onu üzer miydiniz, onun kalbini kırar mıydınız, onun travması olur muydunuz? "
Diye bir soru sorsam çünkü ondan karşılık beklediğimden değil ya da onu zor durumda bırakmak maksatım değil, sadece çok merak ediyorum nasıl bir cevap vericek, ve ayrıca ona sizi abim gibi görüyorum dicem çünkü ben olduğumu anlamasın diye
Ve bu soruyu sormamın bir nedeni ise onun yokluğuna nasıl alışırım nasıl unuturum en azından bir tavsiye verir
Lütfen nolur sorayım çünkü çok merak ediyorum.
Bukadaruzun yazma boğma direk sizden hoşlanıyorum diye bilirsin kardeşim
Anladım
Yani çok mu sıkarım diyorsunuz
Peki madem direk öyle sorsam ne tepki vereceğini bilmiyorum yani oyuzden bu kadar uzun sorardım ona rezil eder miydiniz duygularıyla oynar mıydınız diye yani önden adamı yokluyorum ne tepki vereceğini anlatabildim mi
Ozaman sen bilirsin azını yokla takip et işte bakışlar var mı yokmu vs
Anladım teşekkür ederim yani böyle bir soru sor diyorsun öylemi sizce
Evet sor dermisiniz
Evet sır tabiki
Teşekkür ederim yorumunuz için
Yapma
Neden
Öncelikle yorumun için teşekkür ederim peki mektup verme diyorsan eğer en azından şöyle bir soru sorsam ona "hocam merhabalar size bir soru sormak istiyorum öncelikle bu soruyu yanlış anlamayın bir anket sorusu gibi düşünün ve öncelikle bu kişi ben değilim sizi abim gibi görüyorum, ve varsayım üzerinden konuşuyorum diyelim ki biri size karşı bazı duygular besliyor hani anlarsınız ya bazı duygular işte ve size bu kişi duygularını açık dille ifade ediyor itirafta bulunuyor size bir mektup yazıyor, sizin bu kişiye karşi nasıl bir tepki verirdiniz tepkiniz ne olurdu cevabınız ne olurdu, onun duygularıyla oynar mıydınız, onu rezil eder miydiniz, onu üzer miydiniz, onun kalbini kırar mıydınız, onun travması olur muydunuz? "
Diye bir soru sorsam çünkü ondan karşılık beklediğimden değil ya da onu zor durumda bırakmak maksatım değil, sadece çok merak ediyorum nasıl bir cevap vericek, ve ayrıca ona sizi abim gibi görüyorum dicem çünkü ben olduğumu anlamasın diye
Ve bu soruyu sormamın bir nedeni ise onun yokluğuna nasıl alışırım nasıl unuturum en azından bir tavsiye verir
Lütfen nolur sorayım çünkü çok merak ediyorum.
Deneme bence
Neden
Öğrenci ile aşk ve evlilik senatodan kınama almak demek. Bunu göze almazlar
Öncelikle yorumun için teşekkür ederim peki mektup verme diyorsan eğer en azından şöyle bir soru sorsam ona "hocam merhabalar size bir soru sormak istiyorum öncelikle bu soruyu yanlış anlamayın bir anket sorusu gibi düşünün ve öncelikle bu kişi ben değilim sizi abim gibi görüyorum, ve varsayım üzerinden konuşuyorum diyelim ki biri size karşı bazı duygular besliyor hani anlarsınız ya bazı duygular işte ve size bu kişi duygularını açık dille ifade ediyor itirafta bulunuyor size bir mektup yazıyor, sizin bu kişiye karşi nasıl bir tepki verirdiniz tepkiniz ne olurdu cevabınız ne olurdu, onun duygularıyla oynar mıydınız, onu rezil eder miydiniz, onu üzer miydiniz, onun kalbini kırar mıydınız, onun travması olur muydunuz? "
Diye bir soru sorsam çünkü ondan karşılık beklediğimden değil ya da onu zor durumda bırakmak maksatım değil, sadece çok merak ediyorum nasıl bir cevap vericek, ve ayrıca ona sizi abim gibi görüyorum dicem çünkü ben olduğumu anlamasın diye
Ve bu soruyu sormamın bir nedeni ise onun yokluğuna nasıl alışırım nasıl unuturum en azından bir tavsiye verir
Lütfen nolur sorayım çünkü çok merak ediyorum.
Bunu dene ama umutlu olma
Tamam çok teşekkür ederim yorumunuz için
bence öyle sorma hoca okuldan gittiğinde direkt sosyal medyadan yaz varsa
Sosyal medyadan takip ediyorum ama şey
Sosyal medya dan ne yazicam ki nasıl yazicam hem sosyal medya dan kaç bin kişi takip ediyor onu bana cevap vermez
Hemde ayıp olur öyle ayıp olmaz mı sence de
Sen özele gelsene bi sana yollar bakalım
Mesaj atamıyorum xperim yetmiyor
Takiple ben yazarım
Takip ediyorum
Mesaj atmadiniz
ya yüz yüze olursa daha çok sıkıntı yaşayacaksın mesajda bakmaz silersin gider. ve o zaman öğretmenin olmayacak artık ondan daha iyi. bir şekilde giderken numarasını öğrenmeye de çalışabilirsin.
@ire123 yüz yüze daha çok sıkıntı olur derken demek istediğini nedir?
Eğer mektup ver dersen Zaten bende dönem sonunda kendisine vericem mektupu ya da verme dersen soruyu dönem sonunda sorucam yani hoca ayrılırken bir daha göremicem onu sonsuza kadar
Bir de şey numarası sınıf temsilcisinde var ama numarasını kesinlikle vermez bana hem bir sorumluluk var üstünde hoca ona numaramı kimseye verme paylaşma dedi hemde yanlış anlar beni rezil eder hadi diyelim ki verdi numarayı bana yalan söyler gider hocaya bildirir çünkü kimse bu sorumluluğu almak istemez hoca eğer numarasının paylaşıldığını öğrenirse rahatsız olursa hesabını sorar disiplinlik olur oyuzden o işe hiç bulaşmim
ben mektup işinin çok saçma olduğunu düşünüyorum. şansını 0a indirir. sadece mektubu vereyim içimdekilerden kurtulayım diyorsan ver. bence o soruyu sormak da çocukça hoca anlar zaten. o soruyu soracağına öyle bi samimiye girebiliyosan hoca giderken hocam bir eğitmen olarak sizi çok samimi buldum böyle bir hocamı kaybetmek istemem numaranız bende de kalsa sizinle iletişimde olmak isterim diye sor. verirse numarayı bi şansın olur. vermezse zaten adam istemiyodur unutmak için başka şeylere yönel.
@ire123 anladım ya sana Cooook teşekkür ederim bu güzel yazıyı yazdığın için bana çok yardımcı oldun bu konuda ne yapacağımı nasıl hareket edeceğimi konusunda
Peki madem dediğini yapicam şey iki arada kaldım hem içinde kalmasın bilsin diye mektupu veresim ya da soruyu sorasim var hemde senin dediğini de yapasım var sence hangisi daha doğru olur şey birde seni çok meşgul ettiysem nolur lütfen kusuruma bakmayın
yok kusura bakmam tabi ki ama mektup verince bir şey elde edemeyeceğini bilmelisin. hem senden yüksekte biri hem de bir erkek sonuçta. duygularını direkt açtığın zaman karşılık alman çok çok zor
@ire123 anladım tabiki bişey elde etmicem en azından bilsin ama işte önce o soruyu sormam istiyorum ya da olmadı senin dediğin gibi yapicam tekrar teşekkür ederim