Eski ilişkilerinizi yeni olana anlatıyor musunuz?

Mesela aldatıldığınızı veya çok sıkıntıya düştüğünüz davranışları vs olumsuz şeyleri anlatıyor musunuz yoksa hiçbir şey demeden devam mı ediyorsunuz?

Eski ilişkilerinizi yeni olana anlatıyor musunuz?
Cevapla