Sizce teklif ettiğinde kabul mu etmeliyim yoksa biraz daha mı erteleyim?

1 aydır konuştuğum biri var flört gibi 2 kerede görüştük aynı yerde yaşıyoruz o kişi genel olarak tanıyorum benden hoşlanıyor sevdiğinide söyledi her gün daha fazla bağlanıyorum dedi değer verecek biri artık ilişkimizin adı olsun istiyor sevgililik teklifi edeceğini söyledi bende yavaş yavaş alışan biriyim çok yoğun duygularım yok sadece onunla konuşmak sohbet etmek iyi geliyor

Sizce teklif ettiğinde kabul mu etmeliyim yoksa biraz daha mı erteleyim?
Cevapla