Bimde çalışıyorum çok falza mobbing var sürekli tarihi yakın ürin sattirmaya calisiyorlar napmaliyim?

Bu tarz yasauan var mı satamayinca burnumuzdan getiriliyor satmaya cabaliyorim ama satılmiyor magzanin cirosu dusuk oldugu icin sizce bimin sikayet hattina musteri gibi sikayet etsem nasil olur?
Bimde çalışıyorum çok falza mobbing var sürekli tarihi yakın ürin sattirmaya calisiyorlar napmaliyim?
Cevapla