Bazen her şey tamam gibidir ama bir yerde bir kıpırtı hissedersin adını koyamazsın. ama eksik olanı bilirsin sende eksik Kalan n?

Kendimi uzun uzun anlatamak arasında gidip geliyorum çoğu hiç bir zaman hissettiklerimi tam anlamıyla anlatamayacağımı, anlatsamda anlaşılmayacağımı bildiğimden susmayı tercih ediyorum. yazıp yazıp siliyorum hep cümlelerimi toparlayamıyorum. bir şeyler Yolunda değil ama hep Yolundaymıs gibi davranıyorum. Bazen düşüncelerim arasında kayboluyorum ve bazende düşünmekten kaçıyorum böyle nereye kadar devam edecek diye sormuyorum artık kendime çünkü cevabını biliyorum sadece bir köşeye çekiliyorum sessizce yolunda gitmeyen ne varsa sadece beklemeye bıraktım...https://youtu.be/ULANpXdfWnw

Bazen her şey tamam gibidir ama bir yerde bir kıpırtı hissedersin adını koyamazsın. ama eksik olanı bilirsin sende eksik Kalan n?
Cevapla