Siz de bazen bir şeyleri kaçırıyor gibi hissediyor musunuz?

Merhaba arkadaşlar, yakın bir zamanda 27 yaşında olacağım bu yıl ve bir önceki yıl beni çok geliştiren yeri geldiğinde de çok üzen zamanlar yaşadım. Hayatı kendimi çok sorguladım, şimdi yeni yıla girerken yine aynı sorgulamalardayım acaba işim gücüm nasjl olacak gelecekte? Nasıl biriyle ne zaman evlenirim gibi.

Bunları anlattığımda çevremdeki arkadaşlarımın bazıları bizde aynı durumdayız sürekli kaygı ve sorgulama diyorlar ama bir yandan da bazıları yaşıyor ve iletletiyor kariyerini, arkadşlarını evleniyorlar çocuk yapan bile var. Siz de bazen geride kalmış bir şeyleri kaçırmış hissediyor musunuz? Bazen keşke 35-40 olsam her şeyim net olsa evli olsam diyorum

Siz de bazen bir şeyleri kaçırıyor gibi hissediyor musunuz?
Cevapla