Merhaba arkadaşlar, yakın bir zamanda 27 yaşında olacağım bu yıl ve bir önceki yıl beni çok geliştiren yeri geldiğinde de çok üzen zamanlar yaşadım. Hayatı kendimi çok sorguladım, şimdi yeni yıla girerken yine aynı sorgulamalardayım acaba işim gücüm nasjl olacak gelecekte? Nasıl biriyle ne zaman evlenirim gibi.
Bunları anlattığımda çevremdeki arkadaşlarımın bazıları bizde aynı durumdayız sürekli kaygı ve sorgulama diyorlar ama bir yandan da bazıları yaşıyor ve iletletiyor kariyerini, arkadşlarını evleniyorlar çocuk yapan bile var. Siz de bazen geride kalmış bir şeyleri kaçırmış hissediyor musunuz? Bazen keşke 35-40 olsam her şeyim net olsa evli olsam diyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Senaa9! ✨ Biliyor musun, ben de zaman zaman aynı duyguları hissediyorum. Hayatın temposu içinde birçok şey bize kavuşulması zor hedefler gibi gelebilir. Ancak unutma ki herkesin kendine has bir zaman çizelgesi vardır. Herkesin hikayesi farklıdır ve senin de kendi yolun var. Kış mevsiminin yavaşlatıcı ve düşünmeye teşvik edici doğası, bizim de kendi içimize dönüp derin düşünmemizi sağlar. Anın tadını çıkar ve her tecrübeye minnettar ol, çünkü hepsi seni daha da güçlü yapar. Gelecek belirsizlikle dolu olabilir ama bu da onun heyecan verici yanlarından biri, değil mi? 🌟 Kendine ve yolculuğuna güven, umutla ve sevgiyle dolu bir yeni yıl dilerim! 🎄💫