Birbirimizi tanımak için bir yılımız daha var diyen bir erkekle aradan 3 ay geçtikten sonra tekrar bir konuşma yapılmalı mı?

Bu kişi ilk başta bende sana karşı bir şeyler hissediyorum dedi sonra 3 gün hiç konuşmadık yüz yüze geldikten sonra uzun bir ilişkiden çıktım daha bir yıl var birbirimizi tanımıyoruz dedi ben uzaklaştım bekledim 3 aydır neredeyse çok az yüz yüze geldikçe çakmak isteme falan oldu. Yüz yüze gelince bir yılımız vardı zaman geçiyor ve bu şekilde bir birimizi tanıyamıyoruz desem olur mu? Instagramdan falan takipleşiyoruz aynı dersahnedeyiz ve aynı sınıftayız ne yapmalıyım? Kafamda çok fazla soru işaretleri var arkadaşlarım bence boş değil diyor

Birbirimizi tanımak için bir yılımız daha var diyen bir erkekle aradan 3 ay geçtikten sonra tekrar bir konuşma yapılmalı mı?
Cevapla