Zmanla ilgim artar ona karşı yoksa olmuyorsa olmaz mı?

Kafam karışık ya tanıdığım iyi birisi car 1 aydır konuşuyoruz flört gibi devamlı arar konuşur bana alışmaya başladığını söyledi bende şu an pek bir şey yok ona karşı ileride zman geçtikçe bende olmaz sa o hisler oda daha çok alışırsa ne olacak bilmiyorum onunla bi gelecek hayal edebilirim iyi bi eş olur ama ben heycanlanmak içimin kıpır kıpır olmasını istiyorum.

Zmanla ilgim artar ona karşı yoksa olmuyorsa olmaz mı?
Cevapla