Aşırı ilgili mi yoksa karekteri mi öyle?

Bir mekana gittim İstanbul'da olduğum zaman barista ile instagramdan konuşmuştuk. Kendisi ile gidip yüz, yüze görüşmek istedim

Kafe çıkışı barista işte gidiyor musun dedi kendisi hanımefendiydi evet dedim burada yaşamıyorsun dedi evet dedim Manisa da yaşıyorum Baristamısın dedi hayır dedim kendi işimiz var falan başla kahveciler var mı orada sonrasında. İşte birdahaki gelişimde görüşürüz dedim sonrasıda devamı instagram konuşmasında görsel de bulunan kısım.

Bu gün ise normalde Akhisar da yaşıyorum İstanbul daydım döndüm bu gün hikayeme baktım en son hikayeme kızın ablası sanırsam soyadı aynıydı bakmış birde bir tanıdığı bakmış buraya dikkat ( İlk hikayelere değil son hikayeme bakmış. Hikaye ise bir haber kanalından işte en kötü ruh sağlığına sahip olan 1990 ve 1999 arası doğanlar diye

Sizce normal mi yoksa kız etkilenmiş mi
Aşırı ilgili mi yoksa karekteri mi öyle?
Aşırı ilgili mi yoksa karekteri mi öyle?
Aşırı ilgili mi yoksa karekteri mi öyle?
Karekteri öyledir ya da müşterisin diye
İlk konuşma ve görüşmeye göre aşırı ilgili
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Aşırı ilgili mi yoksa karekteri mi öyle?
Cevapla