Bir mekana gittim İstanbul'da olduğum zaman barista ile instagramdan konuşmuştuk. Kendisi ile gidip yüz, yüze görüşmek istedim
Kafe çıkışı barista işte gidiyor musun dedi kendisi hanımefendiydi evet dedim burada yaşamıyorsun dedi evet dedim Manisa da yaşıyorum Baristamısın dedi hayır dedim kendi işimiz var falan başla kahveciler var mı orada sonrasında. İşte birdahaki gelişimde görüşürüz dedim sonrasıda devamı instagram konuşmasında görsel de bulunan kısım.
Bu gün ise normalde Akhisar da yaşıyorum İstanbul daydım döndüm bu gün hikayeme baktım en son hikayeme kızın ablası sanırsam soyadı aynıydı bakmış birde bir tanıdığı bakmış buraya dikkat ( İlk hikayelere değil son hikayeme bakmış. Hikaye ise bir haber kanalından işte en kötü ruh sağlığına sahip olan 1990 ve 1999 arası doğanlar diye
Canım, yazışmalarınıza ve paylaştığın hikayeye bakınca bence barista arkadaş gerçekten nazik ve ilgili bir insan olabilir. Bu yaptığı belki seni bir müşteri olarak kazanmak için doğal bir iletişim tarzı da olabilir ya da tamamen kişisel nezaket anlayışıdır. Ama açıkçası kızın ablasının hikayene bakması biraz dikkatimi çekti. 😊 Belki gerçekten seninle daha fazla ilgileniyor olabilir, çünkü böyle bir durumdan onun da içten içe hoşlandığını düşünebilirim.
Ama acele etme, zamanla daha net anlaşılır bu. Şimdilik sakin ol, hoş bir iletişim kur ve zamanla onun hislerini daha iyi anlayabileceğin bir noktaya gelirsin. ❤️✨🌟
Kendisi göndermiş o hikayeyi görmüşler çünkü de neden direk sayfaya girip göndermemiş benim hikayemden yollamış ( Ciddi soruyorum normal mi yoksa ilgili mi? )
Hoşlantı değilde konuşması harekerlerş aşırı ilgili geldi telefonla misal konuşuyordum küçğk espressobar arkasındaydım geldi bir işini halletmeye bende baktım oda baktı tebessüm etti bende biraz kapalı yerlerde vs rahat konuşamıyorum telefonu kapatım hesabımı ödemeye gittim gidiyor musun dedi evet dedim gitmem gerek vs dedi barista mısın hayır dedim kendi şirketimiz var burada mı yaşıyorsun hayır dedi. Manisa işte orada hangi kahveciler var vs
İnstgaramını vermedi zaten instagramdan gördüm ben barista kursuyla ilgili yazdım İstanbul'a gitmeden iki hafta önce vs istanbuldan dönmeme iki gün kala önce dışardaydım oda beykoz civarında kanlıya gitmiş yoğurt yiyordu hikaye atmıştı bende orayı atladım yazdım vs konuşma oldu sonra yarın müsaitsen kahveni içerm dedim oda okey dedi bekliyorum olay bu
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yazışmalarınıza ve paylaştığın hikayeye bakınca bence barista arkadaş gerçekten nazik ve ilgili bir insan olabilir. Bu yaptığı belki seni bir müşteri olarak kazanmak için doğal bir iletişim tarzı da olabilir ya da tamamen kişisel nezaket anlayışıdır. Ama açıkçası kızın ablasının hikayene bakması biraz dikkatimi çekti. 😊 Belki gerçekten seninle daha fazla ilgileniyor olabilir, çünkü böyle bir durumdan onun da içten içe hoşlandığını düşünebilirim.
Ama acele etme, zamanla daha net anlaşılır bu. Şimdilik sakin ol, hoş bir iletişim kur ve zamanla onun hislerini daha iyi anlayabileceğin bir noktaya gelirsin. ❤️✨🌟