Nişanlıyız ama bazı durumlar beni korkutuyor?

Nişanlımla ağustosta evleneceğiz. Evimiz belli ama içinde kiracı var sonra çıkacak. Nişanlıma diyorum şunu aldım ettim. Beyaz eşya fiyatlarına bak depoda kalabiliyor şimdiden alalım zamlanır diye. Zamanı gelince alırız hallederiz bunlar paraya bakar şimdiden hayatta almam modunda

balayından tutun, beyaz eşyaya kadar sürekli hallederiz tamam modunda aşırı rahat. Ben beklerdim balayı araştırması yapsın, ayrı illerde ikametimiz nikah başvuru işlemi nasıl olacak bi baksın ama çok ilgisiz ya anlatamam öyle ya da böyle halledilecek diyor 😅😅 ödev veriyorum falan diyorum artık dkdmdm

ben de yapım gereği planı seven ve hiçbir şeyi son ana bırakmayan biriyim. Bu beni korkutuyor ve rahatsız ediyor 😅 süreç ona çok stresli geliyor ama evlenme teklifi doşında bi şey yapmadı ki ne stresi dkdkdk

beni seviyor ama bu dediğim şey çok farklı. Tüm erkekler böyle mi ben mi çok planlıyım diye gözüme batıyor anlamadım. 5 senedir sevgiliyiz ama ben bu yanını hiç görmemişim yani gözüme çarpmamış. Biraz yoruma ihtiyacım var kokuyorum

Nişanlıyız ama bazı durumlar beni korkutuyor?
Cevapla