Nişanlımla ağustosta evleneceğiz. Evimiz belli ama içinde kiracı var sonra çıkacak. Nişanlıma diyorum şunu aldım ettim. Beyaz eşya fiyatlarına bak depoda kalabiliyor şimdiden alalım zamlanır diye. Zamanı gelince alırız hallederiz bunlar paraya bakar şimdiden hayatta almam modunda
balayından tutun, beyaz eşyaya kadar sürekli hallederiz tamam modunda aşırı rahat. Ben beklerdim balayı araştırması yapsın, ayrı illerde ikametimiz nikah başvuru işlemi nasıl olacak bi baksın ama çok ilgisiz ya anlatamam öyle ya da böyle halledilecek diyor 😅😅 ödev veriyorum falan diyorum artık dkdmdm
ben de yapım gereği planı seven ve hiçbir şeyi son ana bırakmayan biriyim. Bu beni korkutuyor ve rahatsız ediyor 😅 süreç ona çok stresli geliyor ama evlenme teklifi doşında bi şey yapmadı ki ne stresi dkdkdk
beni seviyor ama bu dediğim şey çok farklı. Tüm erkekler böyle mi ben mi çok planlıyım diye gözüme batıyor anlamadım. 5 senedir sevgiliyiz ama ben bu yanını hiç görmemişim yani gözüme çarpmamış. Biraz yoruma ihtiyacım var kokuyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aklın yolu bir. durum. varsa şimdiden alın
Gelen zamlar. bir 2 değil ki geldimj 10 bin 20 bı. Geliyor. yazik yani.
Aynısını dedim. Diyor ki zam gelecek ama indirim de olur yazın düğün sezonu diye. Ben de dedim ki indirim zamlı fiyatın üstüne olacak niye fazla para verelim ki diye 😅 1 ay sonra almaya ikna ettim. Evde boş dğeil ama beyaz eşyalar depoda kalabiliyor ya ondan onu alabiliriz yani
Ya bak şimdi kış olduğundan dolayı indirim var ayrıca yaza doğru depremzedeler yuklenicwk alacak malzeme bulmak bile zor olacak
Birak. indirimi mal bulamayacaksiniz. buldugunuzu da sukredip pazarlık yapmadan almak isteyeceksiniz.
Tut kulagindan götür yoksa kendim alırım. de. simdiden ipleri bukadar gevşetme.
Benmi sana ogreticem. kadinligi aaa
Demedi deme
İşte 1 ay sonraya anlaştık. Şu an işinden dolayı il dışında 1 ay sonra gelecek o ara nişanımız olacak o hafta alırız diye anlaştık. 1 ay geç mi olur şimdi daha çok panik oldum 😅 beyaz eşyayı 1 ay sonra alacağız sonrası Mayıs hazirana yayılacak
İnşaallah geç olmaz 😊
Korktum şu an 😅
Korkma titre 🤪🤪
Bide pandemiden sonra ürünler eskisi gibi yetişmiyor. bizde bu sene baya eşya aldık firma olarak. sehir dışından geldi ürünler hep. İstanbul İzmir Ankara toplama gibi oldu. urunler pahalı olmasına rağmen bitiyordu.
Bide naçizane tavsiyem. internet üzerinden alın. daha uyguna gelebiliyor. fiyat analizlerini yap. hatta takip et günden güne nas arttığını goreceksin
Felaket tellalı gibi konustum ha 😁😁
parayı kenara kaymış o iş bende :d o iş bende:D
Sebebini 5 yıllık sevgiline soramıyirsan biz ne diyebiliriz,🤷
Hayatımda ilk defa yaşıyorum. Bu normal mi bilmiyorım
Yani neden böylesin bu kadar rahatsin diye sorabilirsin? İlk defa yaşamakla bir olgisi Yok
Konuştum sen çok kafana takıyorsun olumsuz düşünüyorsun. Bunlar halledilecek şeyler bide zaman var parasal açıdan da sıkıntımız yok diyor. Doğru da niye pahalıya alalım kdkdkdk
Aman alsın madem ama kafası ya çalışmıyor ya da zengin bilemedim.
Aklıma takılan şy nişanlı iken sevisme oluyor mu😀😀
Harbiden pes ya bu zamanda bile bunu düşünmeniz
zamanda ne var ki gayet normal. Soruyu soran arkadaşa söyliyim kişiden kişiye değişiyor bazıları yaparken bazıları yapmaz.
Bana msjj atar misin
Peki halledebilirmi maddi durumu nasil
Evet ikimizinde maddi durumu iyi. Ailelerimiz de zorlanırsak benim ki de dahil destekler. Ama yaza her şey zamlanıyor böyle yavaştan temel şeyler alınsa iyi olur. Niye bi tık fazla verelim ki 😅 ben şimdiden ne bilim ev süpürgesi vs almaya başladım iyi yapmışsın ama kendini yorma ıncık cıncıkla diyor ama her şeyi evlendikten sonra ya da o an mı alacağız 😅
Çok zengin değiliz ama ortanın üstüyüz. Ailelerde aynı şekilde. Biraz kredi de çekeriz en kötü senaryoda modunda ama ben o olmadan halledelim istiyorum
Evi hazirlariz ne lazımsa alır koyarız diye düşünüyor para var sıkıntı yok yani olayı o
En kötü kredi çekeriz modunda. Para var derken Sakıp Sabancı da değiliz 😅 ortanın biraz üstümüz düzenli işimiz maaşımız var. Ailesine de güveniyor diye anlıyorum ama ne bilim
Vardır Kıyıda köşede bir şeyler ailesinde evde vermişler bir şekilde çözülür mantığında yürüyor erkekler bu işlere çok sıcak bakmaz zaten hep bakarız yaparız hallederiz hesabı
Bana esprisine yuvayı dişi kuş yapar dedi 😅 aslında önceden hesaplı almaya önem veren insan sürece girince saldı 😅 mesela nişan için mekan yerleri yolladım instagramdan. Bakarsın acelesi yok dedim ama 2 gündür hala bakmadı. Tamam acelesi yok dedim de insan bi merak eder ne yolladı diye 😅 o böyle davrandıkça beni mi istemiyor etkisi oluyor o da saçmalama ne alakası var evlenme teklifi niye edeyim niye bu süreci konuşalım modunda. O biraz daha düğün yeri ve tarihine yoğunlaşmış ama onu da ailesi halledecekmiş 😅😅😅
Içini karartmak gibi olmasın ama bu adamla çok işin var
Ufff 😅😅 başkasına da söyleyemiyorum şikayet gibi olmasın diye bu akşam tekrar konuşacağım onunla. Bide bu konuları konuşurken heyecanlı da gelmiyor dkkdkdk
Böyle şeyler herkesle paylaşılmıyor paylaşmada zaten
Ama sen de çok baskı yapma bence
Ben biraz pinpirinkliyim bazen çok soru soruyorum çok şey kafama takılıyor geriliyorum. Ama ben hep böyleydim. Biraz benim de katkım vardır ama genel bi boşvemeişlikte var dkdkdk işte 1 ay sonraya beyaz eşya almaya ikna ettim 😅 beyaz eşyayı erkek tarafı alıyor ama onun parası benim param benim param onun ki niye zamlı alsın ki? Ben mi yanlışım anlamadım dkdmdmd
O zaman bazı şeylere sen bak karar ver bu para de Parayı iste Sen al sen hallet
Onu asla kaldıramam. Kendisine dedim ki bana tek sorumluluk yüklersen ben evlilikte asla yapamam boşanırız. Bu hallerin beni çok korkutuyor diye. O da sen çok stres yapıyorsun ev bile dolu şimdiden neyi alalım diyor. Söylemeyi unuttum şu an işinden dolayı ayrı ildeyiz temelli gelecek birkaç aya. Ben burdan niye alayım modunda
Işin zor müdür Allah yardımcın olsun
Ufff iyice korktum dkdkkd ayar konuşması yapacağım bu akşam biraz sert
Buradan dolduruşa gelip Adamı ayar verip de nişanı bozma sonra 🤣🤣🤣
Yok benim dilim kibardır bilir beni o dldldl
Sanki bana hiç öyle gelmedi ama😅😅
Düğün yapmadan tüm parayı ev dizmeye harcarsanız pişman olmazsınız diye tahmin ediyorum.
Aklın yolu bir