Hiç bi ilişkide 3. kişi oldunuz mu bu kadar üzen bi şey var mı?

Yargılayıcılar gelmeyin nolur hiç iyi değilim zaten. Aşığım çok acı çekiyorum ve o evli.

Hiç bi ilişkide 3. kişi oldunuz mu bu kadar üzen bi şey var mı?
Cevapla