Kadınlardan olabildiğince uzak duran erkek ile ilgili görüşleriniz nelerdir?

Kadınlar ile evlilik, ilişki, dostluk, arkadaşlık vb. şeylerden uzak duran sadece o ortamda kadınlarla zorunlu bulunduğu için (iş, okul vb.) olabildiğince mesafeli ve profesyonel olarak iletişim kuran bir erkek hakkında ne düşünürsünüz. (Not: cinsel tercih heteroseksüel, kadınlara karşı bir kini nefreti yok sadece kendi yoluna gidip hayatından zevk alıyor)

Kadınlardan olabildiğince uzak duran erkek ile ilgili görüşleriniz nelerdir?
Cevapla