Yanlış anlama bunu kendimle yaşadığım için söylüyorum Erkekler kızların basit davranışlarını ya da kibar davranışlarını hep kendilerine hoşlantı olarak algılıyor biraz kafa davransan Kezban oluyorsun yani ne yapmamız gerekiyor bilmiyorum Ben de yaşadığım için böyle diyorum
Sadece 1 kez mesaj attım zaten 1 kez istek attım bu yaptıklarımı hiç tekrarlamadim 2. kez dediğin gibi olmasın diye ama engelleseydi daha iyi olurdu sanki engellemeyince ister istemez aklımı karıştırdı
Reddettiği için at tribini ya göz göze gel sinirlice çevir kafanı falan anlasın. Demek ki geçerli sebepleri var veya tanıyamadı. Sevgilisi olup bakanlarda oluyor
takibini reddetmiş yazdığına cevap vermemiş beni engelle demek ben kendime sahip çıkamıyorum sana yazarım demek altında yatan neden bu ama bunu herkes anlamaz kız der kendi kendine tribe girmiş hiç gerek yok
Bu olayı dün yaşadım sevgilimle tartıştık beni engelle dedi sebebini biliyordum kendi engelleyemezdi ama ben engellersem ayrılmanın da sorumluluğunu bana atacaktı ben de engellemedim de konuşmuyoruz da sevdiğimden engellemedim diyebilirim o da sevdiği için engelleyemedi sen de sevdiğin için engelleyemedin bence ama herkesin görüşü farklı herkes aynı hareketi aynı sebepten yapmaz ancak tahmin edebilirim
Çiçek göndermiştim ben sonrasında 1 ay sonra yaklaştım tepkisini görmek amaçlı beni ilk gördüğünde yüzü güldü yanıma gelir gibi bir hamle yaptı bende gidecektim yanına ama iş ortamındaydi o sonra 1 gün daha tavrı normaldi sonrasında tavır koydu bana bende çıktım ortamından
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İnstagramda takibimi reddeden sonrasında yazdığıma cevap vermeyen bir kıza beni engelle diye mesaj atsam nasıl olur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Saçma olur yazma sen onu engelle karşına çıkmasını istemiyorsan
Ben niye engel atayim ki dikkat çekmek içinmi?
Hayır karşısına çıkmasını istemiyorsan zaten kız seni takmıyor Niye daha ısrarla yüzsüz gibi beni engelle yazacaksın ki Hiç uğraşma daha da kötü olur
Peki bu kız bana bakışlar atıyordu aynı ortamda iken birkaç kez bana karşı heyecanlı dsvrsniyordu bunlar nedendir peki
Gülümsüyordu sürekli karşıma çıkıyordu
Yanlış anlama bunu kendimle yaşadığım için söylüyorum Erkekler kızların basit davranışlarını ya da kibar davranışlarını hep kendilerine hoşlantı olarak algılıyor biraz kafa davransan Kezban oluyorsun yani ne yapmamız gerekiyor bilmiyorum Ben de yaşadığım için böyle diyorum
Davetkar bakışta buna dahilmi aynı ortamda benle konuşurken ses tonunu normale göre daha güzel şekilde değiştirmesi buda dahilmi soyledigine
Bence sana öyle geliyor da olabilir ya da belki İlk başlarda hoşlanıyordu gerçekten ama sonradan vazgeçmiş de olabilir
Gönderdiğim sürprize bile mutlu oldu sonrasındaki 2 gün ben hiçbisey yapamadım sus pus sonrada bana karşı tavır koydu
Kızın kendi içinde ne yaşadığını bilemem belki eski sevgilisi vardı o geri döndü Ya da senin farkında olmadan yaptığın bir hareketten gıcık kaptı
Niye hala uğraşıyorsun ki
Beni engelle ne demek?
İstemiyor işte zorlamanın manası yok
Yokmuş gibi davran
Ama bu yazdıklarımın öncesinde yaşanan umut verici şeyler var yuzyuze yaşanan
Kanka ne olmuş yaşanmışsa yaşanmış
Olmuş bitmiş
Bir duruşun olsun. Bıçak gibi kes
Düşünme yazma
Yapışandan herkes kaçar unutma
Sadece 1 kez mesaj attım zaten 1 kez istek attım bu yaptıklarımı hiç tekrarlamadim 2. kez dediğin gibi olmasın diye ama engelleseydi daha iyi olurdu sanki engellemeyince ister istemez aklımı karıştırdı
Sal gitsin kanka
Saçma. Demekki umursuyor der. Mesajı geri al. Reddettiği halde niye yazarsın
Öncesinde bana olan davranışları olmasaydı çoktan bitirirdim kafamda
Reddettiği için at tribini ya göz göze gel sinirlice çevir kafanı falan anlasın. Demek ki geçerli sebepleri var veya tanıyamadı. Sevgilisi olup bakanlarda oluyor
Yazma iyi olmaz bence
İyi olmayacak tarafı nedir peki
takibini reddetmiş yazdığına cevap vermemiş beni engelle demek ben kendime sahip çıkamıyorum sana yazarım demek altında yatan neden bu ama bunu herkes anlamaz kız der kendi kendine tribe girmiş hiç gerek yok
Haklısın evet doğru olanı beklemek
Peki böyle bir durumda bir kız neden engellemez sence sen olsan ne yapardın
Bu olayı dün yaşadım sevgilimle tartıştık beni engelle dedi sebebini biliyordum kendi engelleyemezdi ama ben engellersem ayrılmanın da sorumluluğunu bana atacaktı ben de engellemedim de konuşmuyoruz da sevdiğimden engellemedim diyebilirim o da sevdiği için engelleyemedi sen de sevdiğin için engelleyemedin bence ama herkesin görüşü farklı herkes aynı hareketi aynı sebepten yapmaz ancak tahmin edebilirim
Çiçek göndermiştim ben sonrasında 1 ay sonra yaklaştım tepkisini görmek amaçlı beni ilk gördüğünde yüzü güldü yanıma gelir gibi bir hamle yaptı bende gidecektim yanına ama iş ortamındaydi o sonra 1 gün daha tavrı normaldi sonrasında tavır koydu bana bende çıktım ortamından
Bence bir süre bekle iletişim kanallarını kapatma bir şey hissediyorsa yazacaktır
Rahatsız olmuş gibi bir hissiyat verdi bana sonrasında bu sorudaki şeyleri yaptım hatta mesaj tamamen rahatsız ettiysem kusura bakma tarzı bir mesajdi
Dediğim gibi iletişim kurmaya çalışma gelirse kendi gelir sıkarsan soru sorup yazarsan ters teper bu konuda tecrübeliyim
Senden öğreneceğim çok şey var takibe Alıcam seni
Çok ezikçe olur. Sen engelle niye ona söylüyorsun
Guzel sacmalarsin
Haklısın
Gerek var mı
Evet gerek yok sadece bir hamledeb ibaretti işte