20 yaşında boşanmış olmak mı , yoksa bkire olmamak mi daha kötü?

Evlenmiş boşanmış olmak mı? Yoksa evlilik dışı yaşamış olmak mı
20 yaşında boşanmış olmak mı , yoksa bkire olmamak mi daha kötü?
Cevapla