Bir kere evlerine gittik sonra zırt pırt aramaya başladı, sürekli mesaj attı.
Sonra bir baktım 1 hafta o bize geliyor, 1 hafta biz onlara gidiyoruz. Eşime de bir şey söyleyemiyordum neredeyse eşimle hiç başbaşa vakit geçiremiyorduk zaten sadece bir pazar günümüz vardı onda da sadece biz onlara gidiyorduk onlar bize geliyordu.
Daha sonra saçmalamaya başladı bu. Önce mesaj atıp sonra cevap verince görüldü atmaya başladı vs. Müsait değiliz bu hafta dememe rağmen eşine baskı yaptı, eşime biz size geliyoruz diye emrivaki yaptılar ve o gün bir şekilde gelmemelerini sağladım, istemediğimi anladılar sanırım, şimdi ne arıyor ne yazıyor 😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Öyle kişilerle muhattap olmam oldurmam en iyisi bu zaten
Bunlardan daha beterleri vardı, evliliğimin ilk zamanlarında tabi o zamanlar toydum neyin ne oldugunu bilmediğim için çok başım ağrıdı, tatsız şeyler oldu onlarla.
Şimdi bunlarla en azından yüzyüze bakacak durumdayız sadece mesafeli olduğumu anlasınlar istedim o kadar 🙏
poposunu gezdirmeye yer arayan tipler cok, bence salla gitsin..
Annemle ablama da anlattım onlar da notunu sizin gibi verdi aklın yolu bir
Kardeşi ve annesini de tanıdım çok çirkef tipler, dünyayı ben yarattım havasındalar. Bahsettiğim kadın da çok becerikli bir kadın değil ama ağzı laf yapıyo, kimseyi beğenmiyor, bir tek kendisi en iyisi
aman uzak dur.. boş ver. benim is yerimde bir ofis3 atandim, hemen merakli tipler davet ettiler gelelim gidelim muhabbetineki surekli kendi aralarinda gelip gidiyorlar. Ve birbirlwrinden aslinda nefret ediyorlar, dusmanini kendine daha yakin tut muhabbetine yapiyorlarki hepsi birbirine surekli kazik atiyorlar, beni de cekmeye calistilqr ben girmedim, kafam rahat
Sınırlarını bilmeli insan hayır dediğinde kabul etceksin dimi yoksa bozulursun böyle.
Birde şöyle bir durum var bayan çocuklu, 3 yaşında bir kızı var e çocuğunun yaramazlıklarıyla da fazla ilgilenmiyor. Bende yeni evli insanım. Benimde kafa kaldırmıyor açıkçası. Kendi çocuğun veya ablanın abinin çocuğu olsa hadi sözünü geçirirsin ama elin çocuğuna bir şey desen sen suçlu olursun kaldı ki cocugu koltuguma işedi 😂 ben bir şey demedim diye onun bile lafını etti, yahu ne deseydim sen nasıl bir annesin mi deseydim anlamadım kadının niyetini cidden.
Neyse işte ben evladımı kaybettim 4 ay önce, gebeliği düşük oldu. E bir daha çocuğunuz olmuyo herkes anne olmak ister, kesin olmuyo gibi şeyler demeye başladı. Normalde olsa ağzına sçardım ama adım zaten çıkmış kötüye diye arıza çıkarmadım bu şekilde yol verdim bende.
Ben terapi alıyorum psikoloğa gidiyorum bu yüzden şimdi cocugum olsa da bakacak durumda degılım bız oyle dusunuyoruz dıyorum kız nolcak bakarsın, bakamazsın dıye mı korkuyorsun dıyor ben psikolojim anlamda kendimi iyi hissetmek istiyorumdur belki 😂 normal şartlarda en azından üniversite mezunuyum. Çocuk gelişimi de okuyorum şu an zaten yeterince bilinçli anne olurum senden daha iyi annelik yaparım evladıma diyemiyor insan işte 😂
Olur ins çocuğun ya öyle deme tabi sana destek olmak yerine öyle söylemesi de ayrı bir rahatsızlık yani kim olsa katlanamazdı herhalde
İyi yaptın
Kız ciddi mi diyorsun bilmiyorum 😂 ama daha önce arama mesafe koyamadığım kişiler ve eltim yüzünden başım çok ağrıdı, keşke o zamanlar da yapsaydım 🙏
Heralde ciddiyim eline sağlık
Doğrusunu yapmışsın🙂
Çok yüz verme iyi yapmışsın
İyi yapmışsın
Iyi yapmissin
en iyisini yspmissin
Grup yapmak istemişlerdir
Mükemmel
İyi yapmışın