Eşim tarafından bir kadınla arama mesafe koydum sizce kötü mü yaptım?

Bir kere evlerine gittik sonra zırt pırt aramaya başladı, sürekli mesaj attı.

Sonra bir baktım 1 hafta o bize geliyor, 1 hafta biz onlara gidiyoruz. Eşime de bir şey söyleyemiyordum neredeyse eşimle hiç başbaşa vakit geçiremiyorduk zaten sadece bir pazar günümüz vardı onda da sadece biz onlara gidiyorduk onlar bize geliyordu.

Daha sonra saçmalamaya başladı bu. Önce mesaj atıp sonra cevap verince görüldü atmaya başladı vs. Müsait değiliz bu hafta dememe rağmen eşine baskı yaptı, eşime biz size geliyoruz diye emrivaki yaptılar ve o gün bir şekilde gelmemelerini sağladım, istemediğimi anladılar sanırım, şimdi ne arıyor ne yazıyor 😂

Eşim tarafından bir kadınla arama mesafe koydum sizce kötü mü yaptım?
Cevapla