14 Şubat boş geçmesin diye yazıyo resmen buna adilik denmez mi?

Eskiden bi geçmişim olan biri daha düne kadar adımı ağzına alma lafı etti her yerden engelledi falan şimdi gelmiş engeli kaldırmış nasılsın naptın bu süreçte hayatında biri var mı diye sorular sormaya başladı yani resmen kullan at gibi 14 şubata denk geldi engeli kaldırması resmen adilik yapıyo yani kesin 14 Şubat bitince 12 de yine bi daha görüşmeyelim bu son olsun falan yazar tahminimce ancak o tren kalktı ya o enayilik bi kere olur:/
14 Şubat boş geçmesin diye yazıyo resmen buna adilik denmez mi?
Cevapla