Telefona baktım dedim aslında bakmamıştım yalan söylüyorsun dedi kabul ettim yalan benim için nefrettir dedi bir hafta trip yaptı sonra barıştık soğuk yapmaya başladı en sonunda ayrıldık bu normal mi bu kadar anlamadım
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence bahane olmuş
Ne olursa olsun yalan söyleme. Elbet çıkıyor çünkü. Boş yere baş ağrısı
Ya aslında yalan bile değildi ben buna kızıyorum boşu boşuna bitti ilişki bu yalan zannetti
Ufak bir yalan söyledim demişsin. Kendin itirafı ediyorsun. Mesela elbise almışsındir, o sevinmiştir üzülmesin diye beğenmesen bile güzel demisindir bunu anlarım. Senin bu olay baya yalan
Usta benim olay şöyle oldu benim telefonun camı kırıktı eski bir telefon kullanıyordum onun şarjı çabuk bitiyor du otelde çalışıyorum lojmanda odadan çıkmadan önce bana mesaj attı ınstagramdan tamam canım diye ben bu mesajı okudum ama görüldü yapmadım telefonu şarja taktım çıktım arkadaşımın odasına gittim iki saat PS4 oynadık sonra odaya geldim başka bir mesaj atmış mı diye aynı mesaj duruyor tamam canım diye yine görüldü yapmadım mesajı arkadaşımın yanına gittim bir kaç saat sonra geldim cevap verdim uyumuş buda sabah yazdı bana bu işte gariplik var dedi insan gelir merak eder bakar dedi bende uykudan yeni uyanmıştım geldim baktım zaten dedim o da yalan söylüyorsun dedi baktıysan niye mesajı görmedin dedi bende mesajı gördüm ama görüldü atmadım diyemedim üzülmesin diye bu seferde yalancı oldum
Durum bu yani bu yalansa yalan ozaman ne diyeyim başka
Kıza diyecektin ki arkadaş ile maç yapcaz. Yine tamam derdi konu kapanırdı. Bir mesaj atacaktın ama kız haklı sonuçta görmüşsun. d neyse sen bilirsin.
Ya işte görüldü yapmadım diye ilişki bitti usta ben buna sinir oluyorum
Tamam hata benim ama bunun yüzünden ilişki biter mi sen söyle
Bitmez. Sen de bitimesine izin vermeseydin. Dünden razıymıssın. Gel buraya diyecektin, sahip çıkacaktın. Öyle kıza her ayrılmak istediğin de müsade edersen sıkıntı
Ya güzel abim ben ben razı falan değildim köpek oldum resmen yalvardım barıştık sonra çok soğuk yaptı neden böylesin dedim ben böyleyim alış buna dedi tamam dedim kabul ettim ama olmadı beni istemeyeni ben nasıl tutayım okadar soğuk yaptı ki eskisi gibi olamadık en sonunda ayrıldık çok uğraştım ama olamadı şimdi kalbim acıyor iyi değilim
Öyle bir şey yok kardeşim. Öyle bir dünya yok. Ben böyleyim diye bir şey de yok. Sen nasılsan o da öyle olacak. Sen kıza değil kız sana uyacak. Bu demek değildir ki hep senin dediğin olsun mesela şöyle. Kızın bugün canı çok Hamburger yemek istedi gidelim mi dedi mutlu etmek için gidersin. Onun dışında ilişki de söz sahibi sen olacan. Erkek sensin kardeşim, o değil. Cinsiyetleri değiştirme ilişki de. O kadınlığını bilecek, sen adamlığini. Yoksa bu kız seni parmağında oynatır
Zaten olmadı usta ayrılmak için hep bahane aradı benim dediğim olsun istedi hep en sonunda dayanamadım ayrıldım zaten beni parmağında oynatmak istedi ama izin vermedim ben böyleyim değişmem dedi bende en son seni böyle kabul edemem dedim
Demin anlattıklarina göre biraz oynatmis gibi. Duruşunu asla bir kız için bozma. Sen zaten bu ilişkiyi kızı sevdiğin için yaşıyorsun. Senin doğruların ve isteklerin ilişki iyiliği icindir. Kızlarin duyguları inişli çıkışlı olduğu için sağlıklı karar veremez ilişki için. O yüzden karar görevi erkeğindir. Salla bunu o zaman. Ben buyum diyen simaran kıza gerek yok. Sana saygı duyacak kaliteli kadın bul
Evet ustam doğru diyorsun insan sevince işte bazen gözü kör oluyor ama insan bildiği doğrudan devam etmeli
Sevgi insanı kör etmez. İnsanın gözünü açar aslında. Sevgiye yanlış açıdan bakarsan kör olursun çünkü çok güçlü bir ışığı vardır, güneş gibi sıcaktır. O yüzden içindeki sevgiye odaklan, kızda kalbindeki tahtta yanına koy. Merkezini paylaş ama merkezine koyma. İlişki sen bitti demeden bitmemeli. İlişki de ciddi kararları asla kıza bırakma. Yoksa hep üzülürsün. İlişkiyi sen yönlendir.)
Eyvallah ustam senin gibi abilerimiz oldu da biz mi doğuruyu bulamadık sağolasın ben biraz bu ilişkiyi merkeze koydum en büyük hayatı orada yaptım
Seninle bir çilingir sofrasına oturmamız gerek bu aralar Tekirdağ altın serisine sardım çok güzel rakı:)
Bro benim içtiğim insanlar belli. Herkesle içmiyorum. Yine de sağolasın. Sana afiyet olsun. Bizim çocukları hep ben evlendirdim. d
Ustam zaten bende oturup içeceğimiz den demedim seninde rakıcı olduğun belli isminden o yüzden dedim
Ee sen evlendin mi peki usta :)
Yok bro. Hiç düşünmedim şimdiye kadar daha yeni son ilişkim de. dusunuyorum. yengen düşündürttü. d iki seneye planımız var
Ooo abim hayırlısı mutlu olursun inşallah benim de karışma inşallah mutlu olabileceğim biri çıkar
Çıkabilir de, sen de bulabilirsin. Sana kalmış tamamen. Doğru ve yanlış birdir. Doğruyu bilen bir kadın bul, ona sahip çık. Çünkü onlardan az kaldı. Tıpkı bizim gibi düzgün sevip, sadık kalan adamlardan az kaldığı gibi
Eyvallah ustam eksik olma ben şimdi demlenmeye gidiyorum gece uyumam için gerekli bu aralar
Senle konuşmak iyi geldi usta burada kimse anlamıyor beni
Afiyet olsun. Ben 5 gündür uyuyamıyorum. Antidepresanim (yengen) yok. Deprem bölgesine gitti. Gerçi haberleri her gün izliyorum kaçırmadan. Sivilleri eve yollamışlar. Bugün gelmesi lazım. İçim rahat değil bakalım bekliyorum
Ah ustam ya sorma bu deprem mahvetti bizi yenge sağ salim gelir inşallah bende uyuyamıyorum bu aralar ya uyanınca kafama düşünceler saldırıyor sanki
Hiç bir şeyi kafana takma. Ben yengen yok diye rahat edemiyorum. Ondan uyuyamıyorum. Gece oturmayı ve takılmayi da severim, rahat da uyurum. Şu an rahat değilim haliyle. Bugün gelmesi lazım. Çünkü sivilleri yolladılar hep. Sadece yetkili çalışanlar var deprem bölgelerinde ve depremzedeler. Kafana bere ve şapkadan başka bir şey takma. Ben kaçıyorum arkadaşlar geldi Haydi eyvallah
Eyvallah ustam Allah'a emanet
Bende de böyle bir durum gerçekleşmişti
Nasıl yani
Yalanın büyüğü küçüğü olmaz bence, bende direkt soğuyorum benimde sırf bu yüzden ilişkim bitmişti
Vay arkadaş ya ne yalanmış okadar sevgi aşk vardı hepsi bitti gitti
ayrılmaya yer arıyomuş resmen
Sevgilim türk değildi kırgızdı durumu yanlış anladı herhalde yani ufacık bir şeyi çok büyüttü böyle bir şey için ilişkinin bitmesini anlamıyorum ya kafam almıyor resmen kader birlikte olmamızı istemedi