Utanıyorlar ya da ailenle görüştürme bizi diyip gidiyorlar.
Beni kimse ailemle istemiyor. ilk erkek arkadaşım evlenirsek ne ailen gelsin ne de ben göreyim dedi uğraşamam dedi.
Bu da beni terk etti.
Bütün arkadaşlarım yuvalarını kurdular ya da hayatında birileri var. Ben yapayalnızım. Sevmek sevilmek benim de hakkım değil mi ne olacak şimdi. Ailemden utanmam mı lazım. Akrabalarımız zaten hiç gelmiyor sormuyorlar bizi üstten bakıyorlar. Kendimi çok yalnız hissediyorum.
Beni kimse ailemle istemiyor. ilk erkek arkadaşım evlenirsek ne ailen gelsin ne de ben göreyim dedi uğraşamam dedi.
Bu da beni terk etti.
Bütün arkadaşlarım yuvalarını kurdular ya da hayatında birileri var. Ben yapayalnızım. Sevmek sevilmek benim de hakkım değil mi ne olacak şimdi. Ailemden utanmam mı lazım. Akrabalarımız zaten hiç gelmiyor sormuyorlar bizi üstten bakıyorlar. Kendimi çok yalnız hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer