Annemin ruh sağlığı yerinde olmadığı için tanıştırdığım 2. erkek arkadaşımda beni terk etti. Ümidimi kesmeli miyim?

Utanıyorlar ya da ailenle görüştürme bizi diyip gidiyorlar.
Beni kimse ailemle istemiyor. ilk erkek arkadaşım evlenirsek ne ailen gelsin ne de ben göreyim dedi uğraşamam dedi.
Bu da beni terk etti.
Bütün arkadaşlarım yuvalarını kurdular ya da hayatında birileri var. Ben yapayalnızım. Sevmek sevilmek benim de hakkım değil mi ne olacak şimdi. Ailemden utanmam mı lazım. Akrabalarımız zaten hiç gelmiyor sormuyorlar bizi üstten bakıyorlar. Kendimi çok yalnız hissediyorum.
Annemin ruh sağlığı yerinde olmadığı için tanıştırdığım 2. erkek arkadaşımda beni terk etti. Ümidimi kesmeli miyim?
Cevapla