Kız kardeşim kendisinden 20 yaş büyük biriyle sevgili olarak konuşuyor ben bunu kabullenemiyorum ne yapabilirim?

Arkadaşlar merhaba benim kız kardeşim 5 sene önce 15 yaşındaydı 36 -37 yaşlarında biriyle face'de konuşmalarını gördüm canimli cicimli konuşuyorlardı yakaladım telefonuna el koydum kendisine kızdım babama söyledim babamda karşıdaki güzel kardeşim kızdı kendisini aradı adam akıllı konuştu senin ne işin var bunyastaki çocukla bırak diye benim kötü niyetim yok kızınız boşlukta başkası zarar vermesin diye ben konuştum onunla dedi benden zaraar gelmez merak etmeyin dedi babamda bifaha konuşma seni ararsa mesaj atarsa cevap verme dedi tamam abi dedi biz adamla anlastigimizi düşündük kardeşimin de telefonuna el koydum 2 ay boyunca telefonu vermedim gorusemediler unuttu dedik neyse sonra telefonu falan verdik olay kapandı diye sonra aradan 5 yil geçti babam vefat etti ve babam vefat ettikten sonra kardeşimin telefonunu evde tuş kilidi açık yakaladım mesajlara girdim ve bu bacım çocuğuyla konuşmalarını 5 sene aradan sonra tekrar gördüm nevrim döndü uykularım kaçtı ilk başta bişey söylemedim ama içim içimi yedi sonradan konuşmaya karar verdim bak böyle böyle o yaştaki adam seni sevmez sen ondan vazgeç bırak dedim bana seviyorum dedi başlarım sevgisine seninki alışkanlık zamanında bizde yaşadık sevgi bu değil dedim konuşmayacaksin dedim konuyu açtığımda uyanıp rahatsız oluyordu zaten bişey demedi ama sonra ben sana güveniyorum dedim konuyu kapattık neyse aradan 3 ay geçti tekrar telefonu yakaladım vaktim hala konusuyotlar aşkım canım cicim öpücükler falan ben delirdim neyse konuşmaları okumaya devam ettim bunlar aralarinda tartışmış adam buna küfür etmiş bufa birsuru şey yazmış şerefsiz ben bunlari hakettimmi falan filan birsuru yazı sonundada bu sefer bitti demiş adamda biterse bitsin lan diye cevap vermiş senlemi ugrascam tarzında neyse sonra bixim canım yazmış yine duygusal duygusal sen bana küfür ettin ben bunu haketmedim vs vs özür dileyeceksin özür dileyecrksin diye aynı mesajı kopyalamiş 10-15 kez atmış ve karşı taraf yazmamışdi mesajlar bukadar sonra neyse ben bunları okudum dünya başıma yıkılmış gibi korku heyecan telaş sinir öfke tüm duygular birbirine karışmıştı ben içimde tutamadimbuna patladım by adamla daha ne konusuyon sen ben sana konuşma demedimmi diye bunun bana cevabı ben senin hayatına karisiyomuyum sende birileriyle konusuyon bana karisamazsin şeklinde oldu bende karışmayım da kafana göre yasa oh ne güze buhayat edim oda ahiliğin şimdimi tuttu vs boş boş ergence konuşuyor bende dedim ozaman hiç bir baba kız çocuğuna karışmasın herkes bacım olsun herkes kafasına göre yaşasın böyle bir dünya olamaz dedim ya bu adamla konuşmayi bırakırsın ya da hadi ordan gidersin ben sana bu onursuzlugunla kabul edip bakmam dedim oda giderim dedi ben iyice deliye döndüm hadi ordan git lan dedim bağıra csgira bifaha gelme diye evden kovdum seninle mi ugrascam sürekli seni düşünerek korkarak mi yaşayacam içime dert olacağına birkere hadi ordan ederim is biyer dedim kovdum bidaha da gelme dedim oda köpek gibi cevaplar vererek gitti evden

Kız kardeşim kendisinden 20 yaş büyük biriyle sevgili olarak konuşuyor ben bunu kabullenemiyorum ne yapabilirim?
Cevapla