Ablam 34 yaşında bir insan ve yaşına uygun davranmıyor. Nasıl incitmeden bu durumu anlatabilirim?

Ben 18 yaşındayım büyüdükçe ablamın hareketleri beni germeye başladı.
Şimdi bir örnek veriyim;
Hepimiz sahur yapıyoruz. Anne babam oruç tutmuyor hastalık nedeni ile ama bizim iştahımıx kapanmasın diye her gece uykularını bırakıp yiyorlar. Neyse bu gelmiş masaya daha 16-17 sin de olan ergenler gibi telefon elinde saçını elini dolayıp sırıtıp duruyor. Annem sessizlik olmasın diye konuşmaya çabalıyor hı hı off anne diyip geçiştiriyor.
Boş boş durmadan foto çekiyor cidden böyle devam ederse kalbi kırılacak haberi yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Konuştum dinlemek yerine bağırdı ağladı sen bana hasta diyorsun diye.
Daha beteri şu an masaya oturmuş iğrenç iğrenç geğiriyor 😒😒😤😤 nefret ettiriyor kendinden nefret.
Allah kimsenin başına vermesin böylesini.
Ablam 34 yaşında bir insan ve yaşına uygun davranmıyor. Nasıl incitmeden bu durumu anlatabilirim?
Cevapla