Bir erkek hoşlandığı halde neden sevgili olmak istemez ve iletişimi keser?

Arkadaş ortamında tanıştık bir ay çok kaliteli sohbet ettik güzel vakit geçirdik. Hoşlandığını belli ediyordu ben de ettim çok saygılı ve düzgün birisi. Diğer kızlardan farklı olduğumu hayatta bir amacımın olması veya fikirlerimin çok güzel olmasından bahsetti. Sonrasında konuşmayı giderek azalttı ben de yazmayınca konuşmamız bitti. Bir süre sonra aynı ortama geldik bana neden konuşmamızın bittiğini açıkladı. O dönem herhangi bir şeyin içine girmek istemediğini girerse de karşıdakini üzeceğini söyledi. Çok uyuyorduk ama sırf bu yüzden hoşlandığı halde uzaklaştı. Neden böyle yaptı anlayamıyorum sonradan yazar mı sizce?

Bir erkek hoşlandığı halde neden sevgili olmak istemez ve iletişimi keser?
Cevapla