Türkiye de kadınlarla erkekler hep kavga ediyo, birbirlerini hiç sevmiyo, bunun sebebi ne olabir YURTDIŞI BÖYLE DEĞIL?

Türkiye de kadınlarla erkekler hep kavga ediyo, birbirlerini hiç sevmiyo, bunun sebebi ne olabir YURTDIŞI BÖYLE DEĞIL?
Güncellemeler
+1 yıl
Dhhh
Türkiye de kadınlarla erkekler hep kavga ediyo, birbirlerini hiç sevmiyo, bunun sebebi ne olabir YURTDIŞI BÖYLE DEĞIL?
Cevapla