Kısa boylu kızlar her zaman kaybetmeye mahkum mu?

hoşlandığım bi arkadaşım sevgili yapmıştı o kızdan konuşuyoduk mesajlarda, kız uzun baya

158 boyum
158 boyum

kısaların fiziği kötü olur diye bi kural mı var ya da her kısa tatlı olur diye yeter artık tatlı olmak istemiyorum

Kısa boylu kızlar her zaman kaybetmeye mahkum mu?
Cevapla