Güncellemeler
+1 yıl
erkekler;
soru aslında yalandı keşke öyle biri olsa ama bir tane düzgün yorum yapan dikkatimi çeken birisine denk gelmedim açıkçası demek istediğim burada kızlara kezban egolu cevap vermiyor falan diyorsunuz ya keşke biraz profillerinize dikkat etseniz emin olun görüşlerinizi beğenen bir kız çıkacak ama yine de herkese değil lafım burada düzgün insan aramak denizde inci aramak gibi azıcık mantıklı ve güzel şeyler yazsanız herkese yürümeseniz keşke ama siz işin dalgasındasınız
soru aslında yalandı keşke öyle biri olsa ama bir tane düzgün yorum yapan dikkatimi çeken birisine denk gelmedim açıkçası demek istediğim burada kızlara kezban egolu cevap vermiyor falan diyorsunuz ya keşke biraz profillerinize dikkat etseniz emin olun görüşlerinizi beğenen bir kız çıkacak ama yine de herkese değil lafım burada düzgün insan aramak denizde inci aramak gibi azıcık mantıklı ve güzel şeyler yazsanız herkese yürümeseniz keşke ama siz işin dalgasındasınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Cok takip edenim var ama kolay kolay atmam yani takip etmesi konuşmalı diye bir kaide degil soeucevaplarımhoşuna gitmiştir sevşnirim
Bazıları soru sormak için takibe atabiliyor mesela ama çekiniyor öyleleri de var
ne sormak için niye takip ettin diye mi
Evet tabii o kadar öküz gibi değil yani bir sorunuz mu vardı acaba falan diye soruyorsun bazen çünkü çekiniyor insanlar senden bekliyor öyle soruyorlar
anladım canım teşekkür ederim
Rica ederim
Takip isteği mesaj atmak icin bir sebep değildir. Gerçi burdakiler önüne gelene yazıyorlar ya.
aynen burası niye öyle
İnanın ben de bilmiyorum bir tuhaflar çoğu okuduğunu anlamıyor bile zaman zaman.
zekâ seviyeleri bir hayli düşük çünkü
Erkek adam mesaj atmaz, atılır. Sevmez, sevilir.
nasıl yani kızlar mı atsın
Şahsen ben kimseye atmıyorum onlar bana atıyor
yunusemre kalk oğlum akşam oldu gece uyuyamayacaksın
Neyi kastediyorsun
rüya görüyorsun ya
Hayır görmüyorum kapiş
Takip etmek, mesaj atma sebebi değildir ki.
ya genelde burada erkekler hemen özelden konuşalım diyor ya ben şimdi istek atsam mesaj atar diye düşündüm
Dene şansını.
Ben şahsen takipleri kabul etmiyorum
neden balım
Tanımadan benim görüşlerimi yorumlarımı sorularımı bilsin istemem. Önce tanımam benimsemem gerekli
ismin tanıdık ama görüşlerini pek hatırlamıyorum demek ki burada kendini farklı ifade ediyorsun ama bence burdaki görüşler kişi hakkında ön bilgi veriyor vermeseydi öyle yazmazdı o zaman?
ona mı
Bana 🤪
senin pl niye öyle uzaktan beyaz açınca gözüküyor nasıl yaptın
pp
Ahaha beğendin mi
manyak mısın dkslslsks
Evett
Genelde atmıyorum yazmak isteyen varsa yazabilir
Atabilir.
Atmam
İstersen atarım.
xperim yeterse atarım
Belki atar
Ben atarım
herkese geri dönüyorsun o zaman
Evet
düşen oluyor mu
Amaç o değil ki
ne balım peki
Sohbet muhabbet yani ben sosyal medyadan biriyle buluşmayalı kimbilir kaç sene oldu
bende bunu anlamıyorum buluşmayacağım ciddi düşünmediğim biriyle boşuna muhabbet etmek istemem ama erkekler böyle düşünmüyor işte
Bak şimdi o beni takip etmişse muhabbet edesi var demektir ya da niye takip etmiş nerde görmüş bunları konuşuruz hem her muhabbet ettiğinle buluşsan ooo
bence merak eder işte bende öyle düşünüyorum bak canım normalde kabul edin erkekler burada bile hemen özelden yaz diyor ben istek atarsam kesin yazar diye düşünüyorum
Ben aksini mi söyledim
yoo aynı taraftayız işte diğerleri atmaz demiş de komikler
Yav onlar kendilerini ağırdan satmaya çalışan abazalar 😂
profili açık olsa hepsi gizli yürümediği bir harun abi kalmış 😄
Onlara yürüyende var 😂😂 delik olsun kâfi 😂😂
aynen 😄
Yazık 😂
Evet.
Atmaz
niye ahmetim sen atmaz mısın
Tanışıyormuyuz
Samimiyet nerden
of siz yazınca biz bir şey demiyoruz ne olmuş yani komiklik olsun diye dedim
Tamam
Canım sıkkın yanlış anladım
sakin ol ya ben herkesle samimiyim digerleine de balım yazdım bakabilirsin
olabilir 🙂
Tamamm
noldu sakinlestin mi djdnsndn
Sakinleşmek için
ben sakinleştirici değilim ahmetcim başka birini bul 💃
Öyle olsun
Ben atardım hemen
sakin ol şampiyon xperin yetince atarsın
Merak etme kısa sürede yeter xperim 😘
ha gayret hadi bakalım 🤛🏻
Eyvallah bücürük
bücürük mü 🤯
Hı hıı
Ben miyim
yok sen değilsin
Neden ben değilim
seni ilk defa görüyorum aşko
Görsen beğenirsin eminim ama
alla alla
Evet sütlaç gibiyim dışım yanık
bundan ne anlamalıyım la içim yanık desen neyse
Sütlacın içimi yanık güzelim. Dışı yanık
sütlaç ne alaka işte djsksnsnssnsk
Tatlı demek istedim bal gibiyim 😂
yerim seni sultac çok severim bu arada 😄
O zaman tanışıyor muyuz 😂
bundan bunu mu anladın AJSKSSKSNBD
Önümüzde bir engel mi var güzelim, 😂
mesafe vardır belki 😄
Arabam var😂
gelir misin benim için 👉👈
İnanırsam gelirim evet
mesafe ilişki yaşar mısın yani
Yaşarım, sen?
hiç yaşadın mı kolay değil bence
Yaşamadım ama engel değil bence. Önemli olan ne istediğini bilmek
keşke bende senin gibi düşünebilsem ama bana normal gelmiyor 🙂