Ne düşünürsünüz hakkında? Sürekli değil ayda yılda bir mesela. Gurursuz mu dersiniz ne düşünürsünüz.
Not: bu kişiden hoşlanıyorum.
Ne düşünürsünüz hakkında? Sürekli değil ayda yılda bir mesela. Gurursuz mu dersiniz ne düşünürsünüz.
Not: bu kişiden hoşlanıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ayda yılda bir mesaj atan bir şey olmaz ya ama boğarsan ne sıktı ya buda der yani ama hoşlanıyorsan konuş ne olucakki
Bende bunu demesinden korkuyorum. Çünkü aynı şey bana yapılsa sıkılırım
Ee yani normaldir belki senden hoşlanıyordur?
Yazdım daha görmedi
Tamam sal artık cevap vermiyorsa görüpte demekki hoşlanmıyor sende artık başkasına yönel
5 dk oldu sence görmemiş midir
Yani insanların işi gücü olabilir gecenin bu saati uyuyordur belkide ama insan birisinin senden hoşlanıp hoşlanmadığını anlayabilirsin
arkadaşım dalga konusu ediyor yinede sen bilirsin..)
Ne diyor
Tükürün saatleri ayarlayın yazdı yine diyor 😂😂😄
Ama ben her gün değil baya birkac ay geçti öylesine yazmak istiyorum. Bir şey oldu bide aramızda yanlış anlaşılma olmasın gibii
Soğukluk olmasın diye
Bana kalırsa yazma değer veren erkek zaten seni bu duruma sokarak degersizlestirmezdi sana bu şekilde davranan birisine nasıl hislerin olabiliyor
Ben bana oyle yazanlara aninda yaziyorum ta ki yuzune gulup bloke edinceye kadar 🥰
Hiç muhatap olmak istemiyorum
Niye yicem mi
Yemin ederim beni hayattan soğuttu evimi değiştirdim onun yüzünden
Niye ki takik miydi
Evet başıma bela olacaktı babasıyla birbirimizi girdik beni tehdit ediyordu
Nedenn
Benimle yatmazsan namusumu kirlettin diye seni rezil ederim dedi
Nerden buluyosunuz kızların manyaklarini hshsh ben masum bir mesaj atmak istiyodum
O beni buldu ruh hastası deli babasına söyledim kızın bana takmış benim kızım melek dedi üstüme yürüdü
Oo kanatlı melek
Takıntılı olmasa basar geçerdim tutmuş bı yaşça büyük abi vardı onun akrabası benim abi dediğim biri ona bile söylemiş adam da vur vur geç diyodu bana
Yargılanacak bişey değil