Tanışır tanışmaz arkadaş kalalım dedi ama sonrasında sürekli yazmaya başladı sizce amacı ne?

Yani bizim bu çocukla aramız biraz bozuktu zaten çok samimi olduğum birisi de değil ama. Benim ona karşı ilgim olduğunu biliyordu. O ise benim en yakın arkadaşıma karşı biraz yakın davranınca ben işkillendim ve çocuğu takipten çıktım. Çocuk önce ortak arkadaşımıza sormuş sonrasında ise bana mesaj attı. Ben durumu ona izah ettim ve bana en yakın arkadaşımı kardeşi gibi gördüğünü filan söyledi. Sonra ise arkadaş kalmayı isterim seninle dedi. Fakat sürekli konuşuyoruz ve ben yazmasam bile mesaj atıyor. Anlık olarak fotoğraf bile yollamışlığı var. Bilmiyorum sizce gerçekten sadece arkadaş mıyız? Yoksa bana zamanla ilgilisini bu şekilde mi belli edecek?
Tanışır tanışmaz arkadaş kalalım dedi ama sonrasında sürekli yazmaya başladı sizce amacı ne?
Cevapla