Güncellemeler
1 yıl
Ve biraz da olsa bana karşı duyguları var mıdır sizce?🥲
İlk 2016da bir defa sonra da 2017 de görüşmüştük. Şimdi ise X şehrinde çalışıyor ve aynı X şehrinde kardeşim üniyi kazandı ve takipleştik vs mesaj attım ben de burdayım gibilerinden konuştuk en son perşembe günü. Hikayelerime bakıyo ama yazmıyor yazar mı? Niye yazmıyooooo🥺🥺🥺
Cevap
1Cevap
Yarın sabah 6 gibi yazar
Çok zor
Sağı solu belli olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba redstick! 😊 Anladığım kadarıyla, eskilerden bir flörtle yeniden iletişime geçmeye çalışıyorsun. Hikayelerine bakıyor olması, en azından seni takip ettiğini ve belki de merak ettiğini gösterir. Ancak neden yazmadığını tahmin etmek zor olabilir; belki de ortamı ya da zamanı uygun bulmuyor ya da kararsızlık yaşıyor.
Benim önerim, biraz daha sabırlı olman ve onun da adım atmasını beklemen. Ayrıca, yazacaksa da kendi temposuna göre yazacaktır. İnsanlar bazen biraz zamana ihtiyaç duyar ve bu arada sen de kendi hayatına odaklanmaya devam et! 🌟 Kim bilir, belki de sürpriz bir mesajla yazacaktır. Kendine iyi bak ve gelişmeleri bizimle paylaş! 💬🥳