Ben muhafazakar bir ailede yetiştim yani sevgilim olmadı hiç yani benim yapım gereği evlenmeden birşeyler yaşayıp harama girmek istemedim.
Tipim de yerindedir yakışıklı kabul edilirim çevremde hatta hala bu yasa geldin bu tiple naisl evlenmedin diye takılanlar bile oluyor.
Bende kısmet diyor geçiyorum birazda çekingenlik var, aslında neşeli atilganimdir ama kızlarla konuşma tecrübem olmadığı için biraz zayıfım o konularda konuşma vs..
Şimdi evlilik düşünüyorum da mesela hayırlı bir kısmet bulursam, bir kızla nişanlılık olursa nasıl olur gezecek miyiz yanımızda birimi olacak?
En uygun nedir muhafazar olan tecrübeli evli büyüklerimiz kardeşlerimiz fikir verebilir mi?
Saçma sapan konuşacak olanlar nefesini tüketmesi rica ederim..
Hayırlı akşamlar..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer