Seçim şansınız olsa hangi kadını seçerdiniz. Gerçekten kadın şişman olunca kadınsılığını gözünüzde yitiriyor mu?

Ben sağlık sebeplerinden dolayı şişmanladım ne yazık ki 90 kiloları gördüm 44-46 bedenim ama kıvrımlı bir vücudum var göğüs ve kalçam hep büyüktü, seksi giyinmeyi çok seviyorum. Cilve, bakım, güzel koku her şey var. Zeki olduğumu da söylerler. Kocam beni beğendiğini söylüyor ama erkekler şişmanları beğenmez algısı yüzünden hiç inanasım gelmiyor, gözüm senden başkasını görmüyor dese de yine de inanasım gelmiyor. Sizce?

Şişman-Seksi giyiniyor, cilveli, zeki, bakımlı
Zayıf ve hatları düzgün- Aptal
Zayıf ve hatları düzgün- Zeki ama cilve nedir bilmiyor,, bakımsız
Zayıf-Zeki, bakımlı, seksi ama kafa yapınız uymuyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Seçim şansınız olsa hangi kadını seçerdiniz. Gerçekten kadın şişman olunca kadınsılığını gözünüzde yitiriyor mu?
Cevapla