Kızlar, Zayıf bir bedenle şişman bir beden arasında seçim yap deseler, neden şişman bir bedeni seçersiniz?

Biraz sert konuşma vakti geldi. Bence zayıflar çok kadınsı değiller ya. Oysa bizim şişman bedenlerimiz; dolgun kalçalar, sıkı butlar, kavisli beller ve yumuşacık karınlarla bir SANAT eseri!

Onlar 'giyinemiyorum' diye ağlarken, biz her giydiğimizi fethediyoruz. Onlar 'kemiklerim çıkıyor' diye utanırken, biz kıvrımlarımızla gururla sergiliyoruz.

Çekinmeden yazın: Siz de mi şişman olmanın daha seksi, daha kadınsı ve daha güçlü hissettirdiğini düşünüyorsunuz?

Kızlar, Zayıf bir bedenle şişman bir beden arasında seçim yap deseler, neden şişman bir bedeni seçersiniz?
Cevapla