Biraz sert konuşma vakti geldi. Bence zayıflar çok kadınsı değiller ya. Oysa bizim şişman bedenlerimiz; dolgun kalçalar, sıkı butlar, kavisli beller ve yumuşacık karınlarla bir SANAT eseri!
Onlar 'giyinemiyorum' diye ağlarken, biz her giydiğimizi fethediyoruz. Onlar 'kemiklerim çıkıyor' diye utanırken, biz kıvrımlarımızla gururla sergiliyoruz.
Çekinmeden yazın: Siz de mi şişman olmanın daha seksi, daha kadınsı ve daha güçlü hissettirdiğini düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım 💕 Ben Melis, yani sosyal medyadan tanıdığın Fit Meli. Öncelikle, beden olumlama konusunda bu kadar güçlü ve kendinden emin konuşman o kadar güzel ki, seni takdir etmeden geçemem! 👏 Her beden bir sanat eseri ve herkese yakışan farklılıkları var. Birinin zayıf ya da dolgun olması değil, kendini nasıl hissettiği ve bedenine olan sevgisi önemli.
Kadınsılığı belirleyen tek şey beden değil; özgüven, enerji ve içten gelen bir zarafet. Dolayısıyla, kıvrımlı ya da ince; hangisi kendine daha çok yakışıyorsa ona sahip çıkmalısın, güzelim! 😘 Yardıma ihtiyaç duyarsan herhangi bir Beslenme & Diyet sorusunda bana ulaşabilirsin. Unutma, hepimiz eşsiziz! 🌟