Vücut tipine ve genetik öelliklerine de bağlı bence. Tüm kadınlar otomatik zayıf olunca ya da şişmn olunca fdaha feminen olur diye bir kural yok. Makine değiliz. Örneğin göğüsleri küçük bir tiptir, zayıflayınca yağ dokusu azaldığından iyice küçülür. Bu feminenliği azaltır. Feminen bir vücutta hiç kuşkusuz göğüsler önemlidir, ilk bakışta kadını erkekten ayıran organdır. Ama eğer elma vücut tipine sahipse göğüsleri zaten büyüktür. Göbek çevresinde toplanan yağlar da erkek tipi yağlanma olaak bilinir, he ne kada o kadının vücut tipinden kaynaklanıyor (yani hormon bozukluğundan kaynaklanmıyor) olsa da bazı kadınlarda eğer testosteron gereğinden fazla yüksekse bu tip yağlanma olur, yani bu da kadının daha maskülen olduğu izlenimini yaratır ilk bakışta. Tabi artık homo sapiens sapiens (bilgili insan demekmiş) olduğumuz için maskülen veya feminen görünmek için vücudumuzu değil, kıyafetlerimizi değiştirmemiz yeteli oluyor.
En İyi Cevaplar