sürekli kavga ediyorduk ara verdik olmadı benden ayrıldı ağladım ayrılma çabalayalım dedim istemedi severek ayrılanlar da var ben seni eskisi gibi devemiyorum dedi alışmak zorundayız birbirimizin yokluğuna dedi geri döner mi sizce başlarda hep çabalayan o idi ben istemedim onu çok uğraştı beni kazanmak için?
Güncellemeler
+1 yıl
1.5 senelikti ilişkimiz
Sürekli tartışma çıktığı için ayrılan erkek geri döner mi?
Tartismadan dolayi ayrilik neyse de seni eskisi gibi sevemiyorum sozu biseylerin bittigini gosteriyor
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
şöyle söylüyüm peşimden çok koştu daha sonra her şey tersine döndü ben onu daha çok sevmeye başladım beni cepte görüyor yani normal hayatıma devam ettiğimi görünce döner mi
Ztaen belli cebinde gormesi. Bence pesinden kosmak yerine sessiz kal. Bu kiz bensiz yapamıyor moduna girmesin. Olsanda oluur olmasanda olur moduna gir.
devam etmek istemiyorum pişman olmasını istiyorum sadece bana çok kötü şeyler yaşattı ilişki içindeyken ama ben hiçbirini görmedim ne olursa olsun affettim buna rağmen benden ayrıldı ve üzülen taraf ben oldum sadece onun da üzülmesini istiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Tartismadan dolayi ayrilik neyse de seni eskisi gibi sevemiyorum sozu biseylerin bittigini gosteriyor
şöyle söylüyüm peşimden çok koştu daha sonra her şey tersine döndü ben onu daha çok sevmeye başladım beni cepte görüyor yani normal hayatıma devam ettiğimi görünce döner mi
Ztaen belli cebinde gormesi. Bence pesinden kosmak yerine sessiz kal. Bu kiz bensiz yapamıyor moduna girmesin. Olsanda oluur olmasanda olur moduna gir.
Kıskançlık vs çok mu yoğundu ilişkinizde
evet
Bu çok yoruyor. Sende yorulmuşsundur. Niye devam etmek istiyorsun :/
devam etmek istemiyorum pişman olmasını istiyorum sadece bana çok kötü şeyler yaşattı ilişki içindeyken ama ben hiçbirini görmedim ne olursa olsun affettim buna rağmen benden ayrıldı ve üzülen taraf ben oldum sadece onun da üzülmesini istiyorum
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!