Size " Hep benim yanimda, senle çok gorüşmüyor galiba, bana devamli pahali hediyeler alir , sürprizler yapar, en güzel en pahali mekanlara götürur, altin pirlanta takilar aliyor, ne zaman canim sikkin olsa kiyafet alisverisine götürüyor" dedi.
Ben de " Uydurma bi kere o çok cimridir yemek hesabi öderken bile eli titriyor çoğu kez ben ödüyorum itiraz etmiyor. O zengin degil sen galiba onu zengin saniyorsun. Ne altini ne pirlantasi o önce kendi aç karnini doyursun 14 bin maaş aliyor. Al senin olsun tepe tepe kullan" dedim.
Arkadaşlarim da niye öyle dedin keşke sen de bana iphone 13 pro aldi pirlanta aldi diye yalan söyleseydin kendini ezik durumuna düşürmüşşün dediler 😂
Siz olsaniz ne cevap verirdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer