Kıskandırmak için olur, tepkinizi ölçmek için olur, olur da olur. Durup dururken sizi aldattığını çok pişman olduğunu söyledi diyelim. İlk şok dalgası geçtikten sonra tepkiniz ne olur?
Şaka olsun diye sizi aldattığını söyleyen sevgiliye tepkiniz ne olur?
Bir daha asla yapmayacagim saka turudur. 1 nisanda yaptigim halde daha sozumu bitirmeden malum yerime nefes kesen bir diz yedim. Bir tane de suratima yiyecektimde kisilmis sesimle "dur dur saka" diyebildim de en azinda burnumu kurtardim. Saka oldugunu biliyordum zaten ama boyle bir seyin sakasini dahi yapacak cesareti bulma diye bir onlem almam gerekiyordu dedi. O gunden beri disi sinek gorunce bile gozlerimi kapatiyorum 😂😂😂
Ne gucu ya hile yapti ben daha konusurken hic belli etmeden vurdu yoksa asla o ezik duruma dusmezdim. Resmem yavas yavas coktum dizlerimin ustune. Bundan sonra 1 nisani atlayip Mart ayindan direkt 2 nisana gecicem 😒
Dürüst olduğu için teşekkür ederim. Ben de onu çok sevdiğimi ama bir hata yapıp aldattığımı, bunları geride bırakıp ilişkimize devam etmek istediğimi söylerim 😆 Ek olarak da ondaki bu dürüstlüğü bu şeffaflığı çok sevdiğimi, başkalarında bunu bulamadığımı söylerim 😆
Olgun bir insan şaka olsun diye böyle basit numaralar yapmaz. Farklı şekilde de eğlenilebilir. Ha tabiki herkes olgun olmak zorunda değildir ama kadınlar genelde aklı başında, akıllı erkeklerden hoşlanır. Yani muhtemelen ben biraz ilişkime ara verirdim
Şaka yaptığını anlarsam "Ben de sana bunu söyleyecektim, rahatladım" derim Eğer inandırıcı bir şeyse, oradan giderim bir daha göremez beni, telefonlarını dahi açmam -şaka olduğunu söylemesi için zamanı olur mu bilmiyorum- Şaka olduğunu söylediği takdirde ise, bu konuda şaka yapılmaması gerektiğini ve benden biraz uzak durması gerektiğini söylerim
Bende zaten defalarca seni aldatmiştim ama sonuçta şaka bu sıkıntı yok demi hayatim? derim sonra azını burnunu kirarım saçlarindan tutar yerde süruyetek kıvılcımlar çikartirim kafasina 18lik inşaat civisi çakar çeketimi ustune asar michael jackson dansiyla olay yerini terkederim yaşasın eni vici vokke
Her saka bir gercek vardi... ya böyle bir b. ok yedi be im tepkimi görüpte saka dedi diye düsünürüm ya da ilerde böyle bisey yapsam ne der acaba diye nabiz ölctü derim.. ama her ikisindede biitmis olur iliski
Íliskide böyle oyunlara, denemelere yer olmamali.. Öyle olursa iliskinin ciddiyeti kalmaz. Kiskaniyorsa bu sekilde deneyerek yalan söyleyerek degilde kendiginden. anlasilir zaten..
Bunlarin sakasi olmaz bubun dakasibi yapan sizin tepkinizi ölcer niyet vardir ama sizin nasil karsilik verdiginizi merka etiginden lnce sakaya sonra icraata gecirir
Böyle şeyler güven sarsar.. Bu yüzden kafamda hep benimi denedi sorusuyla yaşamaktansa, keşke yapmasaydım düşüncesiyle ve bensiz yaşamasına izin veririm...
Bence seni aldattı ve bunu ogrenmenden korktuğu için tavrını ölcmeye çalışıyor. Ben olsam bu sorunun karşısında rahat bir tavirla hayırdır nerden çıktı bu felan diye sorar ama bir yandanda araştırma yapardım emin olmam lazim ki ona göre tavır koyayim:)
aldatılmadığım ve böyle bir durumu yaşamadığım için o an ne derim bilmiyorum ama çok kötü olurdu şaka olduğunu söylediğinde bende şaka yapar tepkime devam eder ve onu terk ederdim
Bazı şakalar vardır, gerçeğini yapmadan önce prova niteliği taşır. Yüzüme karşı öyle bir şakayı yapacak kişi, arkamdan gerçeğini yapma potansiyeli yüksektir.
cok dogru benim eski sevgilimde bana diyordu yirmilik bir kizla bikereligine yatmak isterim sonunda ögrendimki gercekten yapmis kizinca saka diyordu tabi kurtuldum onda birkip
eger haddinden fazlasi seviyorsam kızarım ama affederim daha ağırını benden görür ama o sartla yoksa şakalara gelen biri değilim kızmakla kalmaz gösteririm gününü
Ben duydugum anda kilitlendim. 2012 yilinda oldu.. O anda şeker hastasi oldum. Şaka degil. Eşşekler gibi saglikliydim.. O gün sekerim 46 ya düştü haala duzelmedi...
kendinizi bir insana bu kadar bağlı hissetmeyin tamam aşk güzel ama bırakın şaka da olsun hemen ayrılık kıskançlık bence bunlar tamamen çocukça şeyler herşey olması gerektiği zaman olması gerektiği kadar olmalı yani pratikte de kolay sadece bu sevgili işi fazla abartılıyor o kadar
Sevgililik kesinlikle abartılıyor. Aşk hafife alınmış durumda. Her kaş, göz beğenen 'aşık oldum' diye kendini kandırıyor. Benim kastettiğim zaten evli ya da gerçekten aşık olup çok ciddi düşünenlerdi.
tamam o zaman daha saçma olur zaten gerçekten ciddi düşündüğün biriyle ya da evli olduğun biriyle sadece sana bir şaka yaptı diye ayrılmak fazla salakça bir durum sadece tepki gösterirsin yaptığına ama ayrılmak da fazla canice
@pembisseker allah allah baksen ya dünaynın en zarif adamı benim be başka şakamı yok be en son yapılacak hatta en son bile yapılmaz aldatmak nedir ya affı yok hi kusurabakma vallahi
Böyle saçma bir şaka yapan beyinle sevgili olamam ayrıca içimde kuşku olurdu gerçekten aldatıyor tepkime bakmak için öyle yaptı diye düşünürdüm büyük ihtimalle ayrılırdım
En İyi Cevaplar