
ne güzeldi.. saçı yüzü boyu posu şiir gibiydi uğruna şiirler şarkılar yazılabilirdi bir gülüşü vardı ömre bedel her gün onu izliyordum farkında olabilir miydi belki beni fark etmesi için yeterince çabam yoktu..
Günler geçiyordu içimi yakan bu ateşi sahibine karar verdiğimde ise yine aynı yerde gördüm onu ama bu defa yanında birisi vardı elini beline atmış sarılmış beraber gülüyorlardı ne güzel gülüyordu ancak benim hayalimi kurduğum ne varsa artık bir başkasıyla yaşayacaktı..
kendimi kahretmek dışında bir şey yapamadım ve yine her şey başlamadan bitti.
Hoşlandığınız bir kişiye açılmakta tereddüt ederken hayatına birisi girdiğini fark ettiğinizde ne yaparsınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer