Hoşlandığın kişiyi başkası kaptığında ne yaparsın?

#orkide
Hoşlandığın kişiyi başkası kaptığında ne yaparsın?

#orkide
Yani banane derim. Tutup savaş içerisine girmek benim karakterime uymuyor. Hoşlandığım kişi benden hoşlansaydı benle olurdu der geçerim. Mutluluklar dilerim.
Bu durum birkaç seçer oldu ve şu an yine olmak üzere, hiçbir şey yapmıyorum. Yaşımın geçtiğini düşünüyorum. Tam acaba derken boş ver diyorum. E tabi karşı tarafta bekleyecek değil yani. Yani içi çok şey desede insanın susup zamanla unutuyor
Üç kademeli bir plan yapıp, uygun bir strateji ile atak yaparak aralarını bozar, türlü nifak tohumları ekerek Erol Taş kahkahaları ile ayrılığı izlerim.
Şaka şaka...
Bir şey yapmam.
Zaten bir kişiden hoşlandım şimdiye kadar, daha yeni hatta:) Birisi kaptıysa da hayırlı olsun ne diyim. Bu ilk ve son zaten. Hovardalık devam ben böyle mutluyum:)
Cevap
48Cevap
Hak eden kazanmış yenisini bulurum bir kez aşık oldum kazanamadım zaten bundan sonrakiler çok koymaz🫠😂
Ben başkasına giden kadından zaten hoşlanmam. aşk benim için karşılıklıdır her zaman için
Demek o da ondan hoşlanmış. Hoşlanmayı bırakırım, başkasının olan hiç bir şey ilgimi çekmiyor 😄
Yapacak çok fazla bir şey kalmamıştır. Geri basmayı bilmeli😄
Yapcak bir sey yok.. her aşk kavusmak zorunda degil.. bazen uzaktan sevmek de lazimmiş demekki.. uzaktan sevmeye devam.. ta ki ben yorulana kadar.. ve ben kolay yorulan biri olmadim hiç.
Umrumda olmaz kendime saygım var. Peşinden ezikçe gideceğim yok herhalde.
İstedin mi alacaksın yoksa hava alırsın derler.. Hoşlandım mi egerbakislarindan ve tavirlarindan tüyo alırsan hemen kementi atacaksın... Zaten uzanamayacagim dala göz koymam üzülmemek için.
Uzun boylu kaslı ve zengin olmadığım için sevilmediğimi ve sevilmeyeceğimi bilirim kimseden hoşlanmam. Herkese sevdiğiyle mutluluklar dilerim.
Hoşlanmaktan vazgeçerim napacam oturup üzülecek kadar aptal değilim o haline üzülsün kaybetti diye 😂😂
Kapmadığı için sorun yok 😅 kapsaydı zaten güven sorunum olduğu için ilişkiye geç adım atmakta haklı olduğumu düşünürdüm
Hoslandigim kişiyi sadece ben kalabilirim sonra canım sıkılırsa başkası alabilir.
@Şanzimentlerderneği yok artık bu kadarı da fazla
@ironman57 erkekler mahlukati benim hayatıma ne katkısı olacak ki ben onları sahiplenicem
Tamam sen öyle düşün ama birinin bunu anlaması için canınin yanmasına gerek yok.
Napim, aşık aşık prensimin beni bir gün fark edeceği güne kadar sabrederdim🙃
Demek ki benden o kadar da hoşlanmamış diye düşünür, yoluma devam ederim..
Başkasıyla oluyorsa benle olamazdı zaten yoluma giderim.
Benim hoşlandığım kişiyi kimse kapamadı bu yaşıma ve bu zamana kadar :)
demek ki tek taraflı hoşlanmışım diye düşünürüm başkası kapabildiğine göre
Üzülürdüm ama sonuçta o ondan hoşlanmış ise konu kapanmıştır benim için geri çekilirim
Demek ki sana uygun değilmiş olsaydı bir şekilde döne dolaşa hayatında yer alırdı.
Gozlerine baktigimda dogmamis cocuklarimi goruyorsam o benimdir.
Öyle bir durum olmasına gerek yok platonik aşk saçmalıktır.
Öyle bir dünya yok kapmak falan. Rekabeti severim kapamaz kimsede.
Uğraşmam kimseyi uğraşacak kadar değerli görmüyorum
Yani üstelemem zaten başkası kapma gibi bir husus olduğun da bana ilgisi yoktur diye düşünüyorum
Allah mesut etsin derim.. ama artık eskisi gibi değilim direkt söylüyorum 😄
Başkasından hoşlandığını anladığım anda benim hoşlantım biter bir şey yapmama gerek kalmaz
Demek ki elimi daha çabuk tutup bbir an önce kıza ondan önce yürümem gerektiğini öğrenirim.
Başka kişiler bakarım
Anasından emdiği sütü burnundan getiririm
Ahahah aradığım cevap
Hayrını görsün napim😀
Hiçbir şey ne yapabilirim ki
Benim olan benimdir….
başkasının kaptığı benim hiç olmamaıltır
kabullenmesi zor bir durum olabilir evet ama zaman geçtikçe o iki kişinin birbirine olan sevgisini gerçekten görüp inanırsan bir şekilde içinde bitirmeye çalışırsın
Bırakırım hiç savaşasım yok
Başka sulara yelken açarım
ne yapacağım yolu açık olasun
Kapabiliyosa kapsın bakalım
Hoşlanıyosan açılacaksın iki türlüde kaybedilmiş olabilir reddedilse bile ilk adımlar gerçekten bazen önemli olabiliyorr
Hayatıma devam eder, başkasına bakar, ona mutluluklar dilerim.
bana soguma geliyor bunu nasil sevmisim falan havalarina giriyorum genelde
Hiç hoşlanmamış gibi imaj çizer ve uzaklaşırım
Kapamaz xd
o başkasına gittiyse hoşlantım orada biter :)
Hiçbir şey yapmam
Benim olan benimdir kimse kapamaz
Bir bardak soğuk su içerim.
O esnadan sonra yapılacak bir şey kalmaz
Sinirimden ağlayabilirim
Alsın hayrını görsün, hiç uğraşamam.
Yapacak birdey yok salikolsun derim
Hoşlantım geçer soğurum bile
Olmadı bir sigara yakar mutluluklar dileriz. 😃😃
Artık hoşlanmam. Bitmiştir.
Sağlık olsun at binenin kılıç kuşananın
Sadece mutluluklar dilerim.
Başkası kapamaz😀
hiçbir şey yapmam uğraşmam
Kaybedeceğim savaşa girmem.
Ne bu BİM aktüel ürün mu de kapilacak 😂
Bay bayyy derim isim olmaz
Geç davrandığım için kendime kizarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?