Ben kaybettiğimi özlerim, vazgeçtiğimi değil. peki ya siz?

siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında beyler, bayanlar?
Ben kaybettiğimi özlerim, vazgeçtiğimi değil. peki ya siz?
Cevapla