Kaybettiklerinizi özlüyor musunuz?

Yine bir bayram yaklaşıyor ve ben yine yalnızım canım annem babam abim ablam yiğenlerim yok artık tek kaldım bu yapayalnız dünyada sizi o enkazın altında son görüşümmüş canım ailem sizsiz bu ikinci bayramım olacak ama hala sizin olduğunuz bayramlar aklımdan hiç çıkmıyor inşallah mutlusunuzdur orada canım ailem en kısa zamanda bende gelicem😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Kaybettiklerinizi özlüyor musunuz?
Cevapla