Eski sevgiliyi takıntılı diye ilan etmek ne kadar doğrudur?

İlişki bittiğinde bir taraf çoğu an hep geri dönmeye çalışır ve karşı taraf tarafından geri dönmek, bir şeyleri telafi edip onarmaya çalışan taraf da "takıntılı" olarak adlandırılır. Bu ne kadar doğru? Oysaki telafi etmeye çalışması size verdiği değerin göstergesi değil midir? İnsan, sevmediği birini kafaya takar mı? Yoksa yine egolar mı konuşuyor?

Eski sevgiliyi takıntılı diye ilan etmek ne kadar doğrudur?
Cevapla