Benim ailemin ekonomik durumu iyi, kızın ailesinin değil. Bu ilişki olur mu?

Üniversite de bir kızla tanışmıştım. Sevgiliyiz. Kız çok samimi tatlı aşırı seviyorum. İleriye dönük konuşuyoruz hep. Ailem de artık yaşım ilerlediği için böyle mevzular açıldığında Allah bizim gibi insanlar karşımıza çıkarsın diyor. Dengimiz olsun diyorlar. Ben kızı çok seviyorum ama ailesi vs. ekonomik açıdan iyi değiller. Benim pek umurumda değil ancak bana o kadar yıl analık babalık yapmış insanları dinlememezlik yapamam. Var mı fikri olan?

Benim ailemin ekonomik durumu iyi, kızın ailesinin değil. Bu ilişki olur mu?
Cevapla