Fazla muhatap değiliz hatta umursamaz ama konustugumuz zaman asırı laf sokuyo bi ara wp den mesaj attim yanlisliklar konustuk vs. Sonra bana sen yazmak icin bahane uretmiyosun dimi dedi sonra buna şaka diyip gecistirdi bende crvaben yazsam direkt mantijli bisi yazarim dedim o da bana ya seni kizdirmaya bayiliyotum dedi ne demek oluyo bu 🙃 cok dengesiz
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlislikla mesaj attim
Boğa erkekleri hoşlandıklarını nasıl belli ederler?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Açıkça