15 yıllık arkadaşımı yakın erkek kankamla tanıştırdım bir şeyler hissettiler sevgili oldulr ama benim 15 yıllık arkdşmla arm bzldu?

Gercekten sevinmiştim sevgili olmalarına çünkü ikiside hak ediyordu mutlu olmayı ama yakın kız arkadaşım ben erkek kankamla foto atınca bana atma dedi sizi beraber görünce bende yanınızda olmak istiyorum üzülüyorum falan dedi sonrasında başka bi mevzudan dolayı beni çok kıracak şeyler söyledi pişman oldu özür diledi ama biz sevgili olduktan sonra seninle kavgalarımız arttı falan dedi ama kavgaların erkek kankamla alakası yok bende ne alakası var dedim keşke siz onunla tanismiyor olsaydınız dedi bizi mi kıskanıyor bilmiyorum o çocuk benim 5 senelik arkadaşım dostum kardeşim gibi eger ona karşı bir şeyim olsaydı o 5 senede çoktan bir şeyler olmuş olmaz mıydı ya bununla itham edilmek canımı sıktı veee keşke sizi hiç tanistirmasaydim dicektim de büyüklük bende kalsın dedim bu durumdan nefret ediyorum onlar kavga edince de arada kalan ben oluyorum bıktım gercekten

15 yıllık arkadaşımı yakın erkek kankamla tanıştırdım bir şeyler hissettiler sevgili oldulr ama benim 15 yıllık arkdşmla arm bzldu?
Cevapla