Hoşlandığım ve beğendiğim bir kız var, birbirimizi tanımıyoruz, ne yapabilirim?

A101 Kasierle Göz Göze Geldim Ondan Hoşlandım Birbirimizi tanimiyoruz 4 Gündür gidiyorum Sadece ismini Ögrendim Oda Arkadaşı Çagırdığından dolayı öyle duydum Henüz şahsen tanişmadık herkese hoş Geldin diyor bana demedim birazda yüz ifadesi durgundu telefonla oynuyordu ben gelince benle ilgilendi ama hoş geldin demedi Ne Yapabilirim Ne Yapmam Gerekiyor acaba benim hoşlandığımın farkına mı vardı bana neden öyle tepkili durgun yüz ifadesiyle karşıladı anlamam veremedim ne yapmam gerekiyor? Yorumlarınızı bekliyorum

Hoşlandığım ve beğendiğim bir kız var, birbirimizi tanımıyoruz, ne yapabilirim?
Cevapla