Eşimi artık anlayamıyorum. Siz olsaydınız ne yapardınız?

Merhaba herkese. Öncelikle bu yazacaklarım biraz uzun olabilir önceden uyarıyorum ve gerçekten düzgünce okuyanlar yazsın. Sizden bi akıl fikir almak adına paylaşıyorum. Ben evliyim 2 yıllık evliyim. Eşimle birbirimizi severek evlendik. Eşim çalışıyor ben ise ev hanımıyım. Eşimle bu akşam otururken yanına uzandım oda telefonundan çizgi film izliyordu. Evet yanlış duymadınız baya bildiğimiz çizgi film Bugs Bunny falan çok sever eşim izlemeyi. Benimde hoşuma gitti "ayy ne güzel çocukluğum aklıma geldi ne iyi ettinde açtın" dedim gülümseyerek. Oda aniden şöyle dedi "senin hiç böyle hobilerin yok hiç bişey yaptığını, bişey izlediğini görmedim, bu zamana kadar bomboş bi hayat geçirmişsin hiç bir hobin yok" dedi. Şok oldum. O an sadece sustum ve yanından kalkıp diğer koltuğa gittim. Durun daha bitmedi. Ben koltultan kalkınca bu sefer bana baya baya "çocuk gibi trip atıyorsun s... tir git" dedi. Yemin ederim ki abartmıyorum aynen bunları söyledi. O an sadece sustum hiç bişey demedim oda gitti yattı odaya. şu an şok olmuş ve gözlerim dolmuş bir vaziyette yaşadıklarımı sorguluyorum. Bi özür bile dilemedi. Dilemez biliyorum. Kalbim kırıldı. şu an herşeyi sorguluyorum kendi iç dünyamda. Keşke bizi olduğumuz gibi seven birilerini anında anlayabilsek ve böyle yanlış seçimler yapmasak.. Siz olsaydınız ne yapardınız?

Eşimi artık anlayamıyorum. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla