Biriyle uzun zaman geçmiş olmasına rağmen yaptıkları ara ara seni etkilemesinin önüne nasıl geçerim?

Merhaba arkadaşlar, benim ilişkim 3 yıl önce bitti. Ayrılırken bana gerçek sebebi söylenmeden ayrıldı karşı taraf daha sonrasında beni birkaç kere merak edip yazdı vb. hayatında da birisi vardı. Çok zaman geçti sonra bana haksızlık yaptığını canımı yaktığını anladı çünkü karşısındaki kişi tarafından defalarca aldatılmıştı ve benden özür diledi. Özür dilerken de yine beni kırararak ayrıntı verdi. Sonra tekrar o kişi affedip ilişkisine devam ediyorlar, canım bazen çok yanıyor, kötü hissediyorum. Bazı insanlar için bazı şeyler ne kadar basit. Ne düşünmeliyim?

Biriyle uzun zaman geçmiş olmasına rağmen yaptıkları ara ara seni etkilemesinin önüne nasıl geçerim?
Cevapla