Bu aralar eski en yakın arkadaş özlemi çekiyorum fazlaca. Ortada hiçbir elle tutulur olay yokken soğukluk oldu, kırgınlıklar oldu. İçimi dökmek istiyorum. Arkadaş grubu başta dörtlüydü. Sonra birisi soyutlanmaya başladı. Ben de o yalnız kalmasın dışlanmasın diye çabaladım canım gibi ve diğerleriyle aramız açıldı bu süreçte. Dışlanmanın ne kadar kötü olduğunu bildiğimden kimse dışlanmasın istedim. Sonra o 4. nün diğerleriyle arası bozuldu tümüyle ve dolayısıyla benim de. Üçümüz daha yakındık aslında. Üçlü arkadaş grubu dağıldı ve yalnız kalan ben oldum sonunda. Grup dışında özelden biriyle 1 ay diğeriyle 4 ay önce yazışmışız en son... Yakında doğum günüm var ve kutlamalarını, en azından bir mesaj atmalarını bekliyorum istemsizce. Size saçma gelebilir bütün bu anlattıklarım ama anılar, yaşanmışlıklar aklımdan çıkmıyor. Onlara pek belli etmiyorum ama eskiden en yakınım, dostum dediklerinizin birer yabancıya dönüşmesi hissini umarım hiç yaşamamışsınızdır ve yaşamazsınız. Yaşadıysanız nasıl atlattınız, tavsiyeleriniz neler, ne yapmalıyım?
Eski en yakın arkadaşınızla yaşadığınız onca anının, onca yaşanmışlığın ve küslüğün, kırgınlığın üstesinden nasıl geliyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Biliyorum fazla uzun bir soru oldu ama lütfen cevap yazmakta çekinmeyin faydalı bulduklarımı en iyi görüş seçeceğim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer