Ayrıl
Ayrılma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hazır değilse neden teklif ediyor? Eğer maddi durumlardan dolayı hazır değilse okey. Bence neden hazır olmadığını sor, eğer maddi durum kaynaklıysa bekleyebilirsin gayet makul bir sebep çünkü. Ama senden emin değilse hazır değilse ayrıl.
Konuşarak Çöz üzerine fazla gitme seni seviyor olabilir fakat bu hemen teklif ettiğinde kabul edeceği anlamına gelmez hazır hissetmeyebilir kendince sebepleri vardır huyuna git biraz altı yıllık ilişkiyi direkt bitirmek Mantıklı değil tabii ki gitmediği yerde her ilişki biter fakat ilişkinin dinamiğiini bilmiyoruz o yüzden evlilik raddesine kadar gelip hazır hissetmediğini söyledi diye ayrılmak doğru olmaz ve kesinlikle kimseden akıl alma
Banada tuaf geldi. 6 yil az degil Cok emek verdim diyorsun , biz 6 aylik tanidigim insanla evlenmeyi düsünüyoruz Benimde sorularim var kafamda Ama sen Cok Iyi taniman lazim Onu. Neden böyle?
Hazır değilse neden teklif ediyor? Cevap basit elinde tutmak icin. Soru su sen elde tutulabilecek bir nesne misin? Kendinden ödün verme.
Soruyu anlayamadım.
Azcık açıklar mısın?
Bir ilişkim var 6 senelik evlenme teklifi etti 7 ay önce doğum günümde ailelerimiz istiyor sorunumuz yok fakat bana bir hafta önce Şu an buna hazır olmadığını onu beklemem gerektiğini ve benden asla ayrılmak istemediğini söylüyor ama ben nötrüm ne kalabiliyorum nede gidebiliyorum
Evlenme teklifi edip de beklemeni gerektirecek ne engel varmış ki?
Bir engel yok sorduğum zaman şu an da buna hazır değilim bu sene için hazır değilim diyip duruyor
Alla alla.
7 ay önce kabul edip başlamış olsaydınız ve hatta evlenmiş olsaydınız yine aynı şeyi mi yapacaktı?
Bu hikayede oturmayan bişeyler var..
Bu ilişkinin kahramanı benim sanırım hep alttan alıp birşeyleri yerine oturttum ama şuanki durumdan dolayı istemiyorum 6 sene boyunca bir saati geçmemiştir ayrılıklarımız şimdi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 😢
Çok yorulmuş olmalısın..
Biraz uzak dur. Kafanı ruhunu dinlendir..
Bakalım neyin var diye seninle ilgilenecek mi?
O kadar haklısın ki ruhum bedenimle bir değil boşluğa dalıp gidiyorum bugüne kadar normal davranıyordum ama yarından itibaren biraz kendimi geri çekeceğim sizi dinlemek belki de bana iyi gelir çok teşekkür ederim
Aynı şeyleri bende yaşadım..
Sonunda ne oldu biliyor musun?
en zor günleri geçirdiğim günlerde beni yüzüstü bırakıp gitti.
Nasıl olur aklım almıyor kaç yıllık bir birliktelikti? Ne kadar süre oldu bu iğrenç ama gerçek duyguyu yaşayalı?
1.5 yıllık emeklerimle diktiğim bir ilişkiydi. Uzak mesafe olmasına rağmen aldırmadım. O terk ettikçe ben gittim.
Sonunda babamı kaybetmenin acısını yaşadığım, sağlık sorunlarımın olduğu dönemde azcık ilgilenmesini istedim diye yüzüstü bıraktı.
Bende birdaha ne aradım ne sordum.. Yorgunluğum, emeğim uçup gitti..
Asla kendini üzme çünkü hayat üzülmek için çok kısa sen en sevdiğini kaybettiğinde elinden tutmuyorsa bilki senin tırnağının ucu kesildiğindede yanında olmayacak acını paylaşmayacak şükür et ki giden 7 sene 10 sene bir ömür değil kendi değerini bil ❤️
Haklısın.
Değmezmiş diyor insan..
Üzülmekten vazgeçtim.
Vazgeç kendin için nefes al iyilikler hep seni bulsun hepimizi bulsun 🙏🏾✨
Evli olabilirmi?
ayrıl bence
Ayrılmak basit seçenek değil mi 6 sene dile kolay gibi ama zorlukla mücadeleyle gelinen yıllar
ayrıl bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?