+1 yılYani tamam senin bedenin senin kararın zorla öpüşmek zorunda değilsin de, bir yıl neyin zamanını beklediniz? Yani bir yıl boyunca bir şey yaşamamışsınız ve erkek seni terk etmiş. Bence gayet normal. Terk edebilir. Haklı mıdır bilmiyorum ama kesinlikle tahmin edilebilir bir durum. Bir yıl boyunca hiçbir şey yaşanmayan aşk çok sıkıcıdır. İkinizin de birbirinize saçma tripleri var. Bir yıl birbirinize nasıl dayandınız. Ayrılmanız hiç de kötü olmamış. İkinizin de mutlu olması lazım resmen. Böyle ilişki olmaz yani.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHaklı haksız.. değerlendirmekten ziyade.. şunu söylemek isterim. Siz onun hayatında iken.. o erkek.. sizin ona.. istediği halde vermediginiz cinsel yakınlaşmayı.. size dürüst davranmasaydi zaten başka bir şekilde.. başka biri ike ya da farklı yöntemlerle tatmin edecek ve ilişkinize devam edecekti.. bundan da haberiniz olmauacakti. Siz hanımlar.. ilişkilerinde genelde bu vb. konularda sıkı kurallar koyarak uuguluyabilme eğilimi ile hareket edebiliyor iken
erkek asla tatminsiz kalmayı kabul etmiyor. En azından erkek arkadaşınız dürüst davranmış. Hep söylemek istediğim şudur. Erkeginiz sizden birşeyler.. masum da olsa.. ya da her keze göre degisir.. istiyorsa.. sorun yok. Ama istemiyor.. gerek gormuyorsa.. ya cinsel fonksiyonlarında sorun var. ya da zaten başka bir tatmin aracı var. İşte o zaman suphelenin. Aylardir.. yillardir.. bu adam bena neden yakin olmak hiç istemedi.. neden bu taleple bana gelmedi.. mutlaka sorgulayin derim. Sizin durumunuz. ... sizi bu durumda hiç ikna etmeye caliadiysa.. çok ta fazla sevmemiş. Zaten ciddi düşünmek istemiyormuş diyebiliriz. Kendine göre bu süreçte mücadele etmeliydi. Ama niyetini belli etmiş. Dürüst davranmış ve gitmiş. Çok ta üzülmenin bence çok anlamı yok. Zaten ciddi değilmis.20 Yorumla
+1 yılBen kardeşimi öpmüyorum, dalgasına öperim ama öpersem bir kızı dudaktan öperim. Ama uzun süre tanımam lazım. 3 yıl olmalı ya da 3 ay ama anlaşmak, vakit geçirmek lazım. Uyumlu olmak lazım kolay değil, sırf bu yüzden terkettiyse boş ver. Uyumlu bir erkek bulursun.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılması iyi olmuş. Çünkü niyetini belli etmiş. boş ver böyle insanlar varken yalnızlık güzel. Ne yenisini bul nede eskisine geri dön demeyeceğim. Kafayı böyle şeylerle meşgul etme. Hayatını yaşamaya eğlenmeye bak.🖤
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılSenin bedenin senin kararın ama 1 yıldır dudaktan bile öpüşme olmuyorsa sıkıcı olur
022 Yorumla- +1 yıl
Her kız kaşar değil ki
- +1 yıl
- +1 yıl
Kocanız olmayan erkekle her yaptığınız şey zina
- +1 yıl
- +1 yıl
Ben mi fazla muhafazakarım 22 yaşındayım kendimi tuttum mk
- +1 yıl
@yasayabilmerem Çok haklısın. Seni tebrik ediyorum. Hep böyle devam et 👏👏
- +1 yıl
@Tristanalbatross görüşleri okuduysan çoğu kız sorani linç etmiş demek ki düzgün kız hiç yok ama erkekler hala var
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Burada bu soruya görüş yazan kizlara bakıp , genelleme yapmak yanlış. düzgün erkekler nasıl varsa kizlar da elbette vardır.
- +1 yıl
Yorumları okuyunca IQ'um 5 puan eksildi... 'Düzgün kız' ne demek? Olum siz mağarada falan mı yaşıyorsunuz? İki insanın öpüşmesinden daha doğal ne olabilir? Hanımlarımızın da maşallahı var 'Sana ne hırbo?' diyeceklerine 'Düzgün kız' profili çıkartıyorlar. Kendinize gelin Ebu Cehil'in torunları...
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem kaşarlık ne alaka
- +1 yıl
Neler oluyor burada isteyen istediğini öpsün
Soran+1 yıl@_PlatenisTaken_ bu üye sevgilime çok benziyor bilemedim belkide o ikiz değilse o büyük ihtimalle
- +1 yıl
@minimamoralia valla geçmişi kirli kızı kabul edecek erkeğe erkek adam diyilmez.
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem bu nasıl bir düşünce sana mı kaldı kimin erkek adam olacağı kimin olmayacağı.
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Boş yapma lan soğan erkeği... 21 yaşında gelmiş beylik beylik laflar ediyorsun küçücük beyninle... Senin adamlığını katlar mabadına monte ederim. S*ktir git iki kitap oku, insan içine çık da ufkun genişlesin antisosyal parazit...
- +1 yıl
Bayağı iyiydi bu😄
- +1 yıl
@minimamoralia tamam onun bunun kucağında ziplattigi inlettiği kızı alın karınız yapın o zaman
- +1 yıl
Karısını paylaşma potansiyeli var sizde
- +1 yıl
Neresi iyiydi senin gibi kızları alıp karısı yapacak adamlarda paylaşma potansiyeli var
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılTercih meselesi
00 Yorumla
+1 yılAyrılsın bırak. Geri gelir. Buna eminim. Çünkü yaşım küçük olmasa bile ben şu yaşıma kadar hiç öpüşmedim. Eskiden sevgilim olan birisi "Böyle kendini geri çektikçe kendimi sevilmiyor gibi hissediyorum. Biraz düşün, kafanda ölç, tart. Eğer kendini geri çekmeyeceksen devam edelim. Yoksa ayrılalım." demişti ve "Kararım kesin."demiştim. Ben sevmiyordum da sahiden o kadar çok. Beni sevmesini seviyordum. Ayrıldık ama biz farklı sebepler yüzünden ayrıldık. 5 ay sonra beni tekrar aradı, mesaj attı. O yüzden ayrılırsa ayrılsın. Geri dönecektir bundan ayrılan.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmeden asla ama asla kimseyle yakınlaşma. Yakınlaşmak isteyen escortlar var onlara gitsin. Emin ol cinsellik varsa bir ilişkide o ilişkiden hayır gelmiyor. Şahsen erkek olsaydım, istediğim zaman elde ettiğim kızla evlilik düşünmezdim. Niye evleneyim ki. Nasıl olsa evlenmeden de sevişiyorum. Sen diğerlerine bakma. Burada ki kızlara bakma. Hepsi yoldan çıkmış bunların. Anne babalarına yazık. Kızımız var diye övünüyorlardir. Yarın bir gün evlenince de yedikleri naneleri saklar, ilkim sensin kocacım derler. Temiz kal kardeşim çoğu kız gibi kirlenme. Ben elhamdülillah bugüne kadar ne sevgili yaptım, ne biriyle bı munasebetim oldu.
10 Yorumlaİkinizde çok saçma sapansınız. Öptürmeme sebebin ne? Zaten ha yanak, ha dudak. Değiyor mu onun dudakları senin tenine değiyor. Ona zaten diyecek bi şey bulamıyorum. İyi olmuş ayrıldığınız.
40 Yorumla
+1 yılAbi zaten bu zamana kadar tecrubesizliginden bir umut beklemiş. Iliskiyi flortten manitalığa geçiren öpüsmedir, denersin tepkisine göre devam edersin. Daha zamanı var, hazır değilim gibi saçma sarımsak şeyler uyduran kızları bırakmak lazım. Gerçekten seven kız bu anı iple çeker kezbanlık yapmaz
30 Yorumla
+1 yılYanaktan arkadaşla da öpüşülür, sevgilinin farkı ne bu durumdan? Onun ne dediğinden ziyade senin hiç mi içinden gelmiyor.. İnsan sevdiğini öpmek ister sonuçta, sen böyle yaparak sevmiyor algısı oluşturuyorsun bence, benimde sevgilim öptürmese alınır ve ayrılırdım...
323 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşla temas edilmez
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Tamam mağara adam
- +1 yıl
Namusu yolda bulmadık anan baban sana bir şey öğretemediyse onlara da sana da yazık
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Sizin gibi yobazlardan öğreneceksek eksik kalsın... Her kadına s. klck eşya gözüyle baktığın masumane bir yanak öpücüğüne bile azıyorsunuz, sizin gibilerin yanında kız çocuk falan tutulmaz, ab. za cemaatçiler sizi, her yerde görüyoruz haberlerinizi...
- +1 yıl
Kadınlar namuslu olursa erkekler bir şey yapamaz
- +1 yıl
Sen namsuunu koruyamamışsın erkeklere salla dur ezik
- +1 yıl
Azarız kadın bedeni bizim için çekici çünkü
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Kesinlikle, o yüzden kadınların bütün erkekleri yok etmeli!
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Troll olduğuna inanmak istiyorum, yoksa imanlı bir erkeğin böyle kadınlı erkekli cinsel sorularda işi ne?(!)
- +1 yıl
tamam erkek düşmanı ablacım
- +1 yıl
Troll değil istediğim yere görüş yazarım sanane
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Ortada senlik bir durum yok, erkekler düşünsün;)
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Bende istediğimi yazarım asıl sana ne?
- +1 yıl
Erkekler düşünsun derken erkek düşmanı sensin
- +1 yıl
Çirkin olduğun için düşman olmuşsun bize çirkin kızlara bakmayız
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Erkek düşmanı olsam bile sen alınma, sen erkek değilsin
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Çirkin yorumunu görünce anladım net trollsün.. Ya da 12 yaşında bebe
- +1 yıl
Yoo erkeğim adam gibi adamım hem de onun bunun yatağa attığı kızı istemem isteyen erkekler gawattır
- +1 yıl
Evet çirkin olduğunu anladım çünkü güzel olsan erkek dusamni olmazdın
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Yobaz düşmanıyım, zaten tecrübeli kadın senin gibi bakiri ne yapsın..
- +1 yıl
Tecrübeli kadın değil zinakar kaşar kadın diyilir. Böyle kadınları isteyen erkekler gawat ve hatta karısını başka adamla paylaşacak potansiyele sahipler emin ol
- +1 yıl
Adam gibi adam erkekler bakire el değmemiş kadın isterler
- +1 yıl
@Yaşayabilmerem Dünya senin dediğine göre mi dönüyor? Sana ne isteyen istediğiyle birlikte olsun, sen niye kıskanıyorsun kompleksin var belli
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılTabii ki de erkek haklı. Senin keyfini mi bekleyecek? Ne için sevgili oluyorsunuz yani? Bir kere buna sevgililik demek bile yanlış. İnsan sevdiği kişiye yakınlaşmak ister. Tamam yani cinselliğe kadar gitsin demiyorum kesinlikle ama yani öpüşme gibi basit bir şey dahi olmayacaksa ilişkinin olmasının da bir anlamı yok.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTerk ettiyse sevmiyor demektir. Bir kere bunu böyle deme hakkı yok, özellikle de dinine uygun yaşamak isteyen biriysen öpüşmeyi istemiyor oluşun gayet normal. Bir insan birini sırf cinsel yakınlaşma olmuyor diye terk ediyorsa o insan sevmiyordur bence 👍
30 YorumlaBence iyi ki ayrılmışsın hemen o iş olmasını isteyen bir tip seni cinselliğe itmeye çalıştı ama kendini korusun helal böyle kız bulmak çok zor
Seven insan evlenene kadar bekler zaten böyle birini bul hemen öpüşelim sarılalım diyene gitme12 Yorumla
+1 yılErkek Adam Ciddi Kadın Dokunmadan Sevmeli Evlilikten sonra öpebilir dokunabilir Allah'ın hükmü bu siz haklısınız Namahreminizi Korumanız Sizin Bu Hazinenizdir Evlenecek Eşinizede En Büyük ödül Sadakattir Aynı Şekilde Erkek'te
10 YorumlaBence sen haklısın.. öpüşme ile başlar sonra daha ileri gitmek ister sen istemeyince de yine terk ederdi.. duygusal anlamda değilde fiziksel yaklaşmaya çalışmış bence sana.. sevse gitmez beklerdi zaten.. sen haklısın.
10 Yorumlaseni tbr ediyorum. gerçekden. en iyisini yapmışsın. bak böyleliklede sabrının sonunda gerçek yüzünü görmüşsün. senin yaptığını çok kız yapamıyor maalesef sonra gelip burada ağlayıp zırlıyorlar terkedildik diye.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bunun için ayrılması elbette saçmalık, bu bir seçimdir istemeyebilirsin. Ama sevgilin ve cinsel olarak çekim hissetmiştir, senin de bunu bu kadar tabulaştırman saçma olmuş. İkinizin de aşması gereken şeyler var.
11 Yorumla- +1 yıl
Zina çünkü
- Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılo kadar haklıki sevdiğin insanla temas istersin en azından bi ön sevişme olmalı emin ol denesen sende istersin bu içgüdüsel bir durum bir yıl fazla bile
14 Yorumla- +1 yıl
Zina ama ya ne sevişmesi
- +1 yıl
ne alaka abi o zaman sevgilikte zina görücü üsülü imam nikahından sonra konuşsunlar
- +1 yıl
Sen dinsiz misin de normal görüyorsun?
- +1 yıl
dinsiizö
Aşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı. Açıkcası 1 yıl çok fazla ya her şeyin vakti varda mezara girince mi 😂😂 hiç mi çekici gelmedi şöyle bi içinden gelip en azından öpüp çekilmedin sevişmeyide geçtim artık, abartmışsın bence
10 YorumlaSeninle yatmak İÇİN beraber miş niyeti seni kullanıp yol vermekmiş yapsan bile yol vericekti takma kafana zararın neresinden dönersen keardır bul iyi kalpli işinde gücünde bi adam yoluna bak.
00 Yorumla
+1 yıl10 numara adammış... Aynı zamanda haklı adam... İlişkiyi cinsellikten ayrı bir yere konumlandıran tüm sığlar sana hak vermiş ama haksızsın. İyi bile dayanmış sana...
00 Yorumla
+1 yılGerçekten seven hiçbir erkeğin henüz bu aşamadayken böylesi bir talepte bulunabileceğine ihtimal vermiyorum.
Biz erkekler gerçekten sevdiğimiz bir kadını kendimizden bile sakınırız.00 YorumlaBiraz sabır etseymiş 2 yıl daha öpüşme başlardı evlilikten 10 yıl sonrada seks bu işler aceleye gelmez 😂😂😂
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı.
+1 yılhem haklısın hem haksız vakti varda çoookkk haklısın. ama ovakit ne zaman belirt bari çatlamış çocuk. o belirtmemişse sen belirt çok uzun zaman
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yıl1 yıldır öpüşme bile olmadıysa siz sevgili değilmişsiniz ki. Haklı çocuk. Sana görücü usulü lazım.
00 Yorumla Hmm doğru olanı yapmışsın..
Terk ettiyse hadi ordan et.. demeki seni cinselik için istiyormuş ayrıca bir ilişki cinselik olmadan da yaşanabilir..00 YorumlaBiriyle beraber olmak için dokunmayı şart görenler oğlana hak verir şimdi de seven biri yıllarca bile beklerdi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSiz sevgili olmamışsınızki kardeş kardeş takılmışsınız :D ne haklısı arıyorsun etrafta önce eğlenceli insan varken iyi bile dayanmış.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNiye önceki sevgililerine hep öptün, verdin de tekmeyi mi bastılar 😂
Adam haklı 1 sene olmuş 1 ay değil tabii ki öpüşmek isteyecek arkadaş değil de sevgiliyseniz eğer 😄
10 Yorumla
+1 yılHaahah bırak gitsin cehenneme kadar yolu var kendine f*ck body bulsun
10 Yorumla
+1 yılAdam hskli tamm sevismeye bilrsin bu senin hakkinda kardes de degilsin yanak ne
00 Yorumla
+1 yılSen haklısın ama 1 yıl iyi sabretmiş ben 1 yıl sabredemezdim :D
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAşkta haklı olmak işe yaramaz ki. Olan olduktan sonra.
00 Yorumla Oğlan haklı. Elletmeyeceksen, sa. kso falan çekmeyeceksen, git köpek al kendine
10 Yorumla
+1 yılÖptükten sonra yine bırakacaktı. İyiki vermemişsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı. Çok bile dayanmış çocuk. Köylü kafasından çık. Sevdiğini öpmek kötü bir şey değil.
12 Yorumla- +1 yıl
Müslüman değil misin
+1 yılÇocukta taşı çatlatan sabır varmış valla. 3 gün bile dayanamam senin gibi kezbana.
02 Yorumla- +1 yıl
+1 yılkim haklı durumu değil ki bu,, uyuşmayan iki kişisiniz 1 sene boşuna uğraşmışsınız sadece
00 YorumlaYatak olayına gir diyen yokta bu kadarıda fazla yani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 874 cevap paylaştı. Sırf öpüşmedin diye ayrıldıysa bahanesi olmuş
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı. Sabretmesini bilmiyorsa yapacak bişey de yook yani gidenin yolu açık olsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Tercih meselesi sen öpüşemek zorunda değilsin oda seninle devam etmek zorunda değil
00 Yorumla
+1 yılŞizoid biriyle ilişki yaşamanın zorluğunu biliyorum
00 Yorumla
+1 yılSevgililiği öpüşmek ve seksten ibaret sanan insanlarla zaten birlikte olunmaz. Bırak gitsin
00 YorumlaSen çok haklısın bu durumda şimdi dudaktan sonra devamı gelir ister yani ilk üst dudak başlangıç noktası olur sonra alt dudak ta ister eger alışır da sen en iyisini yapmışsın sonuçta her kuşun eti yenmez bilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanaktan opturuyosyn dudağın pek bir farkı yok kezban hiç opmesin desen anlarım da bu nasıl bir mallik
03 Yorumla- +1 yıl
Ulan zina zina mk
Cevap sahibi+1 yılS@lak yanak zina değil mi konuşmasi dahi zina
- +1 yıl
Normal göremezsin işte
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. 1 yılda yanaktan öteye gitmemişse adam haklı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıloley be biliyodum ayrılacağınızı instagramdaki kalbi falan silirsin artık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılYa birak birisi bunun icin seni birakiyorsa hic gelmesin daha iyi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yıl1 yıl ne kral öh yani. 2aydan fazlasına bende terkederim
00 Yorumla
+1 yılSenin kararlarına saygı duyuyorum elbette ama ben erkek olsam ki kadın olarak da asla 1 sene beklemezdim 😊 hakkınızda hayirlisi olsun
00 Yorumla
+1 yılBence sen haksizsin o coplukteki gullere layik sen neden oyle birini hayatina aldin diye kendinden ozur borcun var
00 Yorumla
+1 yılSen haklısın ben olsam bende aynısını yapardım boş boş yorum yapan çok olur onları da boş ver ve ayrıca seni seven her türlü sever
00 Yorumla
+1 yılBiri sana öpüşmenin ilişkinin olmazsa olmazı olduğunu anlatması lazım. Kusura bakmayında 1 yilda sırf konuşmakla geçmez.
00 Yorumlaseven boyle birseye atilmazdi zaten senin rahat olmani isterdin hazir olmani isterdi hadi ordan gitsin
00 YorumlaSevgililer dudaktan öpüşür başka kiminle öpüşeceksiniz karşı komşuyla mı?
11 Yorumla- +1 yıl
İslamda haram ama
İyi sabretmiş. Senin de yaşın küçük herhalde, hormonların coşunca işler değişir.
00 Yorumla
+1 yılDudaktan öptürmek zorunda değilsin ki 🤷🏻♂️ boş ver
01 Yorumla- +1 yıl
Yanaktan öpunce kardeş öpmek gibi demek nedir yav 1 yıldır kiminle sevgili olmuşsun 🫂
+1 yılTabiki haklısın seneki seni cinaellik için seviyordu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılCok saçma bir ilşşkiymiş
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. sen haklısın, onun aklı uçkurda demek ki
00 Yorumla
+1 yılNiyeti başkadır belki
00 YorumlaBir sırtlandan kurtulmuş oldun. Bravo kız sana
00 Yorumla- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer